![]() |
overboeken
hallo,
ik zou graag wat willen bestellen via internet maar ik kan niet internetbankieren met mijn pinpas maar als ik naar de bank ga met het rekeningnummer van dat berdijf kan ik dan dat gewoon bij de bank overboeken ? en is dat ook toegestaan onder de 18 jaar ? alvst bedankt |
Waarom regel je geen internetbankieren via je bank?
Bankkantoor kan geld overboeken, mits je je ID meeneemt. Hoewel de dienstverlening per bank kan verschillen. |
Meestal staan bedrijven dat niet toe, misschien wel? Heb je hun betalingsmogelijkheden doorgelezen?
Wat je ook zou kunnen doen is het onder rembours te laten verzenden. (Of je ouders laten voorschieten). |
internet bankieren heb ik al geregeld maar dat is niet helemaal goed gegaan ofzo
maar ik kan mijn ouders ook niet laten voorschieten want het is een kadootje voor hun maar als ik naar de bank ga denk je dan dat ik gewoon dat kan laten overmaken? |
Citaat:
Zorg daarnaast toch dat je internetbankieren werkt, want dat gaat in de toekomst onmisbaar worden. |
oke is goed
bedankt voor julie hulp ps ik heb gekeken bij de betalingmogelijkheden en hier stond geen minimunleeftijd bij dus ik neem aan dat dit kan |
Citaat:
|
oke bedankt ik probeer het wel gewoon
bedankt |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:40. |