![]() |
Er was eens een saai die uit saaien ging... #1284
Nog geen nieuwe? Dan doe ik het wel.
Wie heeft er berichten geplaatst? Totaal aantal berichten: 501 Gebruikersnaam Berichten .sann 77 Etmakas 67 Schrödinger 35 Little Phoebe 35 Batave 30 Rationeel 30 Jaeger 25 Macrador 23 White Trash 20 mijamoto 17 fizzle-fluffy 16 Uice 16 Trimm Trabb 15 Carn 14 Noedelhap 12 Paranoide 10 egon 8 Lorelei 8 Rode Panda 7 Dobermann 7 Pippeloen 5 Lucky Luciano 5 Sherlock 4 Martiño 4 Absinthe 3 Geel 3 *Miekje* 1 Daboman 1 Missy 1 sabir96 1 Panopticon 1 |
win *O*
|
welke?
|
Deze is op tijd, ja, dus niet allemaal deze boycotten :( liefs voor Geel en Macrador die in het goede topic posten, ha.
|
Citaat:
|
Ik post ook :p
|
Oh deze is het.
|
Citaat:
Oh en ik vind dat Apple een grappige merknaam heeft want dat is zo'n leuk woord. Apple. Eppel. :cool: Daar houdt mijn mening op. |
Citaat:
|
Ik heb een ontstoken teen. :(
En uiteraard ga ik googlen op allerlei enge ingegroeide nagel-verhalen, en nu ben ik bang. :(:o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Zo, en nu moet ik koken. Salut!
|
Citaat:
Ik heb inmiddels al twee maal een bloedvergiftiging gehad door een ontstoken duimnagelriem (en nee, ik kluif geen nagels, ik heb zelfs absurd mooie nagels en vrouwenhanden at that) en dat was ook het advies van de huisarts; nat verband (y) Wel cool trouwens, zo'n vuurrode streep vanaf je duim naar je oksel toe :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Oh schatjes jullie stellen me ook nooit teleur als het over Apple gaat <3.
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Zo spot je de échte nerds en geeks; aversie jegens Apple :D Maar vertel, vanwaar jouw drang Apple als gespreksonderwerp te lanceren? |
Citaat:
|
Citaat:
maar nathouden lijkt me nou niet het beste advies eigenlijk, qua schimmels e.d.! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Trouwens, wist je dat het menselijk lichaam precies sweetspot heeft qua temperatuur om zo min mogelijk schimmels aan te trekken? Serieus; één of twee graden kouder/warmer zorgt al voor veel meer risico op schimmels. Natuurlijke selectie en aanpassingsvermogen for teh win! |
Citaat:
|
Citaat:
Ricky Gervais is al een aantal jaar vrij huge en echt overal. |
Citaat:
|
Citaat:
Als je je wil verbazen over mensen en muziek niet kennen, dan moet je met LL gaan daten, je bek valt open. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wees blij dat ik ze niet vertel over het Queen-debacle! Oeps nu heb ik het toch een beetje gedaan! |
En sukk0ls, Apple ftw, jeweetzelluf.
|
LL kent Queen niet?
Ik heb ook wel eens dat ik bands of acteurs niet ken, maar een béétje algemene kennis is niet zo moeilijk te vergaren. Of dan op zijn minst een gezonde interesse en onderzoeksdrang naar mensen en dingen die je niet kent. |
We zaten in de trein, en ik liet hem muziek horen, waarvan hij moest raden wat het was. En dan echt geen onbekende muziek hè?
Hij herkende de Queen-nummers wel, maar kon er niet opkomen van wie het was. Hij heeft ook nog nooit gehoord van Freddie Murcury, laat staat dat hij is gestorven aan Aids. (want dat was m'n hint) niet normaal toch :eek: Hij heeft ook nog nooit gehoord van Doe Maar :eek: Twee jongens naast ons in de trein waren ons aan het afluisteren, en die moesten ook heel hard lachen :D Sorry boo. (K):o |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Hij luisterde vroeger ook nooit muziek, en nu nog steeds nauwelijks.
Echt serieus niet om lullig te doen ofzo, maar dat vind ik best.... zielig en raar en een beetje schokkend. Ik kan niet leven zonder muziek! |
Queen is voornamelijk herkenbaar aan Freddie z'n zang; instrumentaal gezien heeft Queen een behoorlijk breed reportoire heurrr.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:05. |