![]() |
nieuwerd
Hai, ik ben hier nieuw!
Zit stiekem niet meer op middelbare school (ga in september starten met een studie), maar ik kom tijdens interactieve zoektocht zo enorm vaak terecht op dit forum, dat ik het wel leuk vond om er ook maar eens lid van te worden! Ik heb vwo N&G gedaan, en ga binnekort beginnen met bijles geven bij een huiswerkbegeleidingsinstituut (achtig iets), dus wie weet kan ik nog iets bijdragen hier ;) |
Welkom=D
Ik ben ook geen middelbare scholier meer hoor en dat zijn er meer xD Heb zelf net een studie afgerond, maar wil wat meer dus we gaan nog door studeren xD Maar N&G misschien kan je me is een keer helpen met Biologie....kutvak xD |
Jaa, dat dacht ik inderdaad al, zie ook wat meer 20-jarigen gelukkig. Hoef ik me niet helemaal superoud te voelen hier haha.
Tuurlijk, als je hulp nodig hebt kan je me altijd pb-en! Vakken waar ik vooral bij kan helpen zijn wiskunde, biologie, scheikunde. Maarja verder op zich ook wel hoor, je kan het in ieder geval altijd proberen! |
Oke=]
Ik heb net een opleiding Middelbaar Laboratorium Onderwijs achter de rug dus ik weet wel veel van Scheikunde, Chemisch Rekenen, Wiskunde en Natuurkunde maar Biologie heb ik nooit wat mee gehad xD Ik heb ook een Chemische achtergrond en biologie lukt me nooit echt. Geef mij maar scheikunde en chemisch rekenen dat vind ik stuk makkelijker xD |
Welkom hoelahoeper!
|
Citaat:
Ik zit nu in VWO Gymnasium 4 met N&G en zou wel willen weten als het eindexamen een beetje meevalt :). de Groeten. |
Welkom hoelahoeper:D
|
Tnx voor het warme welkom!!
Citaat:
Okeey, vraag je nu aan mij of t meevalt? Want tja, jij zit waarschijnlijk nu in dat hele nieuwe gedoe, met wiskunde a,b,c,d en andere gekke veranderingen. Dat zal ook wel invloed hebben op de examens. Voor mij was het zo dat ik voor de meeste centrale examens hogere cijfers had dan de schoolexamens. Maar, dat hangt af van het niveau van de schoolexamens, in hoeverre deze overeenkomen met de centraal examens, hoe zenuwachtig je bent voor de centraal examens (met het idee 1 toets die 50% meetelt), enzovoorts. Wat altijd super aan te raden is, is veel oude examens maken, zodat je de manier van vragen herkent, en op welke manier je dat soort dingen moet oplossen enzo. |
Citaat:
Srry typfout :facepalm: |
Citaat:
|
Welkom.
|
Weeelkom! Met welke studie ga je beginnen?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:07. |