![]() |
In This Kingdom By The Saai, 1286
Yawp.
|
bah
|
My beautiful Annabel Lee!
|
@Slabber: Ik weet niet of deze toevallig poseert, maar dat van die rugspieren en houding is echt waar.
|
Was deze eerder?
Maar eh... pics willen we zien Swlab! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mijn moeder liet een brazilian wax doen en was ontevreden en zei ; hee, dit is mijn kutje niet vriend. /;d:D;D;;d;D;;d:D:D saaaai
|
Citaat:
En ik loop best recht, en mijn rug is redelijk gespierd, hoor! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
But at least I don't have bad memory! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik geloof dat mijn BMI in m'n prime rond de 29 zat. FYI: 30 is ernstig overgewicht. :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Godverdomme Matthew. Wat een nummer is Micro Cuts.
|
Oh en het was een slechte parodie op die geenstijl gast ;x
|
Citaat:
|
Your musical compatibility with Malebranche is Super
Music you have in common includes Regina Spektor, Frédéric Chopin, Pink Floyd, Pyotr Ilyich Tchaikovsky and Wolfgang Amadeus Mozart. Way to go on the classical stuff Darkie :cool: |
Citaat:
<3 Citaat:
|
Queasy heeft een Frylock avatar.
|
Een pakje sigaretten wordt met ingang van 1 maart 40 tot 50 cent per pakje duurder. Dat heeft marktleider Philip Morris, maker van onder andere Marlboro, donderdag tegen het ANP gezegd.
Pff, zijn die dingen niet onderhand zo'n 50 euro per pakje? |
Citaat:
|
|
Citaat:
|
in de zomervakantie kocht ik op vakantie 2 sloffen voor 26 euro, en verkocht ze in nederland voor 60 (y)
|
ik heb nog nooit gerookt hihihi.
|
Citaat:
|
Het gaat over wiskunde en allemaal heel potentieel interessante materie, en dan moet Matthijs er weer zonodig een fragment van een Hollywoodfilm erbij halen :facepalm:
|
Ook leuk hoe er in het hele gesprek over wiskunde helemaal NERGENS de diepte in wordt gegaan, dankzij Matthijs' verwoede pogingen om het onderwerp te romantiseren en populariseren :D "Goh, dus dan ligt wereldvrede in het verschiet?!" ARGH. Stel nou eens een serieuze vraag!
|
Matthijs faalt de laatste tijd hard.
|
Citaat:
|
En naja wat betreft die prijsstijging, dan maar een keertje minder uit eten en dan heb je het er ook uit.
|
Spoiler
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik moet weer eens wodka drinken.
Wodka drankspelletjes meet! Zap de neger <3 Altijd al eens willen doen. |
Citaat:
|
maar dan wel de diehard-versie van zap-de-neger, waarbij er niet alleen gedronken moet worden als er een neger in beeld is, maar die waarbij je voor ELKE neger in beeld moet drinken. altijd kut om dan bij national geographic uit te komen. ajax-feyenoord gisteren was ook wel een dooddoener geweest trouwens :D
|
Sowieso elke videoclip...
Anyway, ik ben net pas weer m'n bed uit en doe voorzichtig een poging tot eten. Ik ging gisternacht als eerste naar huis (half 3 ofzo) en alsnog voel ik me al de hele dag ziek. Drank, ik haat je. (n) |
Ik zit btw Charlie Brooker's 2010 wipe te kijken en ineens realiseer ik me dat Carn me best wel doet denken aan Barry Shitpeas. :cool:
|
omg :cool:
HOLLYWOOD, Calif., Jan. 20, 2011 /PRNewswire/ -- Paramount Pictures announced today that Sacha Baron Cohen's new comedy THE DICTATOR will be released worldwide on May 11, 2012. The studio also announced that Larry Charles ("Borat," "Bruno") has come aboard to direct. The film tells the heroic story of a dictator who risked his life to ensure that democracy would never come to the country he so lovingly oppressed. It is inspired by the best selling novel "Zabibah and The King" by Saddam Hussein. |
I feel a controversy coming on. :cool:
|
Citaat:
|
Wat doen ze dom bij WIDM. Je kan toch gewoon je eigen kamer overhoop halen, dan vind je die sleutel zo
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:54. |