![]() |
dans-pasjes help ons (A)
eyy scholieren :D
2 vriendinnen en ik willen een flashmob uithalen op school we hebben al wat dans-pasjes. maar we weten niet hoe we verder moeten. Dit is het liedje: http://www.youtube.com/watch?v=KDKva-s_khY&ob=av3el alvast bedankt groetjes miesmo15 |
Ik zit trouwens met hetzelfde probleem.
Alleen dit liedje: alvast bedankt! Rode Panda |
:D dit gaat nog is wat worden mich....
naja we hebben al begin :S |
dat is ook wel een chill nummertje:D
maarja wij kunnen bij het 3e pasje ongeveer al niet meer verder:S en dan moeten we ongeveer nog 3 minuten volmaken :D |
Citaat:
|
srry bij mij is die 4:00 minuten :D:D vandaar:d
|
Ontopic, anders gaat deze dicht.
|
wat bedoel je?? :$
|
Ok, je kunt maar 3 danspasjes, maar wat verwacht je nu van ons?
|
Op Youtube staan ontzettend veel how to filmpjes met dansjes. Gewoon moves van hun jatten en een beetje door elkaar husselen (Y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Je kan je armen in de lucht doen en dan je knie pakken en een rondje draaien. Daarna zwaai je met je kont en stop je je hoofd tussen je knieën. Succces verzekerd (Y)
|
Of neem jullie favoriete computer game en doe de dansjes daarvan na.
|
Of je gaat een dagje naar de dierentuin en doet allemaal dieren na!
|
Kortom - wat verwachten jullie nou precies van ons? Dat we een dansje voor jullie bedenken, filmen en op het forum zetten?
|
Citaat:
|
|
Citaat:
:facepalm: |
Citaat:
Zoals hierboven al gezegd is: hou het simpel. Kijk eens op youtube voor voorbeelden, huzzel het en je daar ook een aantal danspasjes van gebruiken. Heb je geen vriend(in)/kennis die op dansen zit, misschien heeft diegene nog moves? |
Citaat:
het enige wat wij hier kunnen doen is iets op internet zoeken en een link sturen. maar dat kun je net zo goed zelf ook. het is hetzelfde als dat je zegt, ik moet een werkstuk maken, kunnen jullie wat voorbeelden geven van zinnen die ik kan gebruiken? |
vooral niet te moeilijk maken als je het met meerdere mensen wil doen, jullie kunnen misschien wat beter dansen maar de meeste waarschijnlijk niet.
|
Een flashmob met zn drieën :(
|
Citaat:
|
dat is hetzelfde als je buurman vermoorden en het genocide noemen :y
|
Citaat:
|
dan ben je gewoon een legende aan het creëren :y
|
Maar is het wel zuivere genocide :cool: Eénmansgenocide *o* Voor de luie genocideraar.
|
Citaat:
|
Kijk de afleveringen van So you think you can dance en probeer daar iets uit je halen ?
& die van American Best Dance Crew. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:17. |