![]() |
Saai Kil Moon #1287
:)
|
Te snel! boete!
|
Hipster dat 't is.
|
oef!
|
Helemaal niet te snel, geopend na de 500e post!
|
Ja, maar je gaf mij geen kans. :(
|
Ik wou Ben Saainders doen :o
|
Citaat:
|
Ik stiekem ook. :o
Ookal haat ik 'm met een passie... |
ik luister echt al duisent uren hiernaar
|
Hij maakt één album, dan komt ie uit de kast en doet hij musicals en dan praat niemand meer over hem.
|
Dit is pas een zanger
|
Ik dacht ook dat dat het zou worden.
|
Wat overdreven ook, na een halve zin omdraaien, en dan staat Van Velzen als een debiele aap op de knop te rammen, en dan gaat Angela Groothuizen ook nog op haar tafeltje staan. Sen-sa-ti-o-neel hoor.
|
|
En dan dat congreslid die nog leeft, heldin.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ja er is 1 zo'n bril en alle hipsters mogen die af en toe even lenen. |
Citaat:
|
Oh, ffs :D
|
Citaat:
|
ik ga straks slapen <3
|
Citaat:
|
tududud
|
Die Duitse die overleden is aan een borstvergroting :"""""""""""""""""""""D Darwin awards gogogo.
|
ken je dat, zo moe zijn dat het tijdens alledaagse-dingen-doen voelt alsof je door mist heen loopt, en alles relaxed is?
|
een soort haze:cool:
|
Ja, maar dat heb ik eigenlijk alleen als ik ochtend-diensten heb, want ik slaap 's nachts dus niet, en als ik dan om 5 uur opmoet ben ik net een zombie.
Maar wel een extreem vrolijke zombie, want ik word dan licht in m'n hoofd enzo. |
jaaaaaa, precies <3
|
Oh, die Mark Kozelek was ook die basgitarist in Almost Famous :D
|
saai!
|
hah, als je teveel zout over je doperwten gooit smaakt het als mais van een maikolf :cool:
|
awesome
|
Maar mais is toch juist zoet en niet zout? :confused:
|
padudududu
|
Trouwens, iedereen: gelukkige zaterdag *O*(Y)
|
Citaat:
mijn vloer, ik, mijn toetsenbord, mijn bureau, en mijn bureaustoel hebben nu een doperwtcoating :cool:(n) ik heb het hele bord laten flikkeren :D:'( |
Citaat:
|
Repelstizzle, je bent een sukk0l! :D
|
de fles wijn is op, daar zit 't m. nouja, nietmeer, huhuhuhuhuhu
ik heb alles schoongemaakt en ben nu socially akward aan het forumen. like, nu avondeten ik ga jullie stalken op de kantinemeet :mad: |
wauw, wat random
|
Mag jij wel komen naar de kantine meet?
Dan ga ik je irl een ban geven! |
ik heb me afgemeld voor de meet, er is geen locatie, en ik ben te autistisch voor een meeting met allemaal lsimme leuke succesvolle mensen :o
ha! |
De locatie is Den Haag en de rest...tsja. Dat is wel waar natuurlijk. :D
|
den haag is teh vaag. en ik ga niet +4.5 uur reizen zonder een plaats/locatie om naartoe te gaan. maar dat is autistisch, so it seems :D
en *aai* Biertje doen in Den Haag? leuk cafeetje in de buurt van 't station ofzo? :cool: ik ben die dag toch vrij |
Ik zit echt met mijn maag in mijn keel Saw 7 te kijken. Wat een vreselijke film <3
|
dankzij dit topic luister in nu telkens Carry Me , Ohio - Sun Kil Moon :p
|
Citaat:
|
lalalaaaaaa
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:03. |