![]() |
grafische opleiding
Hallo,
ik wil volgend jaar toelating gaan doen bij het SintLucas. Maar voor het geval ik daar niet aangenomen wordt(ik hoop natuurlijk heel erg van wel)zit er dan ook een opleiding mbo grafische vormgeving in Maastricht of Den Bosch?? Thanx!! |
En schatten jullie de baankansen/doorstroomkansen minder als ik dezelfde opleiding op de eindhovense school doe??
|
Niet bedoeld als up ofzo, maar is er echt niemand die dit weet??
Ik heb inmiddels gehoord van het koning willem 1 college in Den Bosch maar hebben ze daar ook grafische vormgeving of alleen multimedia? |
Ik heb een vriendin die daar op school heeft gezeten.
Ik zou wel aan haar kunnen vragen of ze daar ook grafische vormgeving hebben. |
@RAWRR__ Als dat mogelijk zou zijn, Graag!!:bloos:
|
Ik heb het voor je na gevraagd
Zij wist niet zeker of je het daar hebt. Op de site staat het volgende: Art & Design/communicatievormgever cameraman/filmmaker fotograaf mediavormgever Misschien is het een idee om een keer mee te gaan lopen of naar een opendag? De eerst volgende opendag is op dinsdag 19 april 2011 |
@rawrr thanx!!
Ik zal ns op de site gaan kijken. Iemand info over maastricht?? |
Citaat:
|
@Batave, okee, want de kans dat ik daar aangenomen wordt is wel ietsjes groter als de kans dat het op het SintLucas gebeurt, al geef ik de hoop niet op:D
Is er iemand hier die mij kan vertellen of het verschil tussen grafische vormgever en media vormgever groot is? Mss dat ik nl wel n jaar mediavormgeving ga doen als ik niet aangenomen wordt bij grafische. |
Ik weet niet of er verschil is, maar mediavormgeving lijkt me iets breder dan grafisch, maar dat weet ik dus niet zeker.
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:03. |