![]() |
Saaifenootje, Noedel en LP gaan "chillen" #1290
Uhu!
|
die aanhalingstekens ook :D
|
Ik heb m'n naam in de TT *O**O**O**O**O**O**O**O*
|
Hmm "chillen" (Y)
|
Oh, (y)
|
Wat, te subtiel? ;)
|
Nog een peukje en dan ook maar eens slapen. Het gaat weer lekker, dat ritme normaal krijgen.
|
Je kan hem nog aanpassen he ;)
|
M'n vader moet er over een uur alweer uit!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Oh, het is al vijf uur. Ik ga wel vanavond om een uur of zeven slapen ofzo, ik kan op het moment geen oog dicht doen. Nu even wat powerdrink.
|
Citaat:
<insert 4chan plaatje> |
Nou, nog een fijn uurtje nacht, allen. Mijn shirt en ik gaan slapen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik ga mijn warme bed induiken! |
Ik ben nog veel te wakker
|
Ik ga wel iets saais lezen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik lig al in bed <3 lekker joh! @Batave: nee, wij wel :d |
Dus ik kijk de resterende delen saw maar tot het ochtendlicht. En ik moest net heel hard lachen, want er was een nieuwsuitzending op een tv in een mans kantoor en in een hoekje onder in beeld stond "partly sunny". Toen kwam er een shot van die kerel zelf en als je uit zijn raam kijkt zie je een enorme stortregen :D.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Slaap ze, pixelvriendjes!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ga ook! Ik ga iets saais lezen over Mozart!
Dagdag! |
Trusten Noedel.
Ik ga ook maar slapen. Ga je mee Thijs? Hoef je je ook niet buitengesloten te voelen :p |
En waarom heeft elke Amerikaanse kantoormeneer in de film een pistool in z'n la?
|
Citaat:
|
Citaat:
Nouja, weltrusten voor ooit, slaap lekker Steef, ik spreek jullie allen morgen wieder! Kusje ;) |
Citaat:
|
Citaat:
(Nu ben ik wel echt slapen, voel dat het moment komt dat ik over mijn slaap heen ga komen :p) |
Ochtenddienst is here :(
|
Nu al? Poor you.
|
Ik heb ook erg met mezelf te doen :(
|
Hmm... misschien al oud en stoffig, maar iemand op IRC liet 'm net aan me zien en ik vond hem wel goed:
http://www.recombinantrecords.net/im...s-to-Death.png (y) |
Cool plaatje (y)
|
Heh heh, net toevallig een ellenlang topic tegengekomen over doorlekken op Bokt.nl. :D 'k Vind sommige posts best wel hilarisch, en bij andere heb ik echt een jawdrop. :eek: Jezus, wat sommige meiden/vrouwen al dan niet meemaken... zelf nog nooit gehad of gezien, sommige scenario's had ik nog niet eens over gehoord of voor mogelijk gehouden. :|
*heeft nu dan ook weer eens wat bijgeleerd* |
Citaat:
|
O jezus, nog nooit iets van gezien.
|
Van deze ging ik net helemaal strijk:
"Mijn moeder een keer... Ze moest even naar de Action, oke dat deed ze.. Mijn moeders fietzadel is gescheurd en als er dan wat regenwater op komt, dan.. je kent het wel is je kont iets nat.. me moeder voelde het toen ze wegreed.. 'komt vast door de regen' (midden zomer, in geen 3 weken geregend :+ ) Ze loopt de action dikke rijen ze was bekant een uur weg... Ze kwam binnen lopen thuis en ze ging uit haar plaat joh! Dat ze dus doorlekte op het moment dat ze op de fiets stapte en dood leuk door de action had heen gelopen en er pas achter kwam toen een oud mannetje haar aansprak of ze misschien een miskraam had :') ...." :D:D:D Hier vermaak ik me nog wel even mee. :D |
:D, nog een reden om blij te zijn dat ik niet ongesteld kan worden :D.
|
Die sigs ook allemaal :D(N)
|
Yes ochtenddienst, bijna taim to go!
|
Citaat:
|
Vroeg.
|
7 uur, tijd voor een douche (y).
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:48. |