![]() |
nieuwe sport?
Ik ben 2 maanden geleden gestopt met turnen en nu zit ik dus alleen nog maar op acrogym. maar ik begin nu heel erg te merken dat mijn lichaam gewoon meer beweging nodig heeft, ik zit nu de hele dag op en neer te springen -nog meer dan ik al deed- en ik krijg vaak zo'n raar gevoel alsof ik iets mis. maar ik weet dus niet op welke sport ik zou moeten gaan.. ik ben 13 en het is een beetje vreemd om op je 13e te beginnen met een sport. ik heb hiervoor alleen maar geturnd (8 jaar)
dusss.... heeft iemand misschien een idee? *O* |
Ik denk dat het helemaal niet vreemd is om op je 13e beginnen met een sport! Ik ben laatst begonnen aan een cursus theater dans, waaronder; moderne dans, jazz, ballet, Afrikaans, en nog een paar soorten in 1 cursus. En ik moet zeggen dat het me heel erg bevalt. Je bent gewoon lekker aan het bewegen. Dus ik raadt je dansen aan! Je kunt ook eens zumba proberen, dat is ook heel actief. Maargoed, ik denk dat je vooral moet kijken wat je zelf leuk vind. Er zijn zoveel verschillende sporten.
|
Een balsport is goed als je ervan houdt om dingen samen te doen.
anders kan je misschien hardlopen. |
Dansen is wel iets waar je niet heel snel achter zou lopen dan bij bijvoorbeeld een balsport.
Maar wat voor sport zoek je? Een balsport, teamsport etc |
wat dacht je van rollerskaten ofzo?
|
Synchroonzwemmen Best Sport ever!
|
je kan alles nog best leren hoor, en anders kan je gaan hardlopen? ;p
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:34. |