![]() |
hoe kwamen jullie op het idee voor je huidige nickname??
En niet alleen "t is n leuk woord" maar wel wat meer uitleg:P
|
Jochum > Jojo > Dingaantouwtje.
Maar was hier niet al een topic over geweest? |
Huidige voornaam > iedereen IRL noemt me Miekje > fan van de * > *Miekje*
|
|
Eerste zelf verzonnen nick en altijd gehouden
|
De laatste is van een jaar geleden en staat hier:
http://forum.scholieren.com/showthre...highlight=naam |
Je gelooft het nooit.
|
|
|
Zie m'n avatar, lijkt me duidelijk. :P
|
zo noem ik mijn lul :y
|
Carnifex Fortis :mad:
|
Okee, het lange verhaal:
Een Slowaakse vriendin had me een fimpje gestuurd van een Macedonische zanger (Tose Proeski, mocht iemand hier thuis zijn in de Macedonische zangers) en ze zei dat Macedonisch wel een beetje op Russisch leek en of ik het begreep en zo. Ik begreep het niet precies, maar onder dat filmpje stonden allemaal reacties, 'Sakam te' en zo. Ik wist niet wat dat was, want het leek helemaal niet op het Russisch. Het betekende 'ik houd van jou'. Daarna ging ik me hier aanmelden en toen dacht ik bij nick 'nou, eh, dan draai ik dat wel om'. Dus dat deed ik toen. En toen stond er Etmakas, en dat vond ik wel een interessant woord. Het klinkt ook wel een beetje als een woord dat bij me past, of zo. Dus toen was het mijn nick. |
Sanne -> sann. Met een punt ervoor omdat een of andere gek 'sann' liet verwijderen en dat kennelijk betekent dat je die naam niet meer kunt gebruiken :mad::(
|
Puberhormoontjes.
|
Erwin Schrödinger was een natuurkundige. En zo heb ik ook mijn kat genoemd.
|
Alle eer gaat naar dobermann.
Maar het komt natuurlijk wel van de sirene lorelei en niet van de doos uit gilmore girls! |
Gilmore girls is LIEFDE. :mad:
|
Mijn naam heb ik geheel random bepaald; het heeft niet eens iets met een insect ofwat te maken.
|
Als emo V-lid besloten 'even uit het echte leven weg te vliegen' door me hier aan te melden xD Pfft. Maar nu vind ik 'm gewoon wel mooi.
|
'Hmm, ik moet een nickname bedenken... Hmm, iets wat lijkt op mijn naam... An... And... Hmm.. *ziet op tv mensen schoonspringen* ... Andive... *ping* Andijvie!'
|
Uit een nummer van Caliban.
Dan schreeuwt hij keihard BREAKDOWN! Dus vandaar xD |
guess
|
Ik ben een eckte tokkie ;)
|
Ik was een nepalto toen ik hier een account maakte.
|
ik kwek nogal veel daarom noemen sommige me duck, een hond lijk ik soms ook wel op want ik ben nogal druk en hyper enzo en meestal ook wel vrolijk en een hond is tegelijk ook mn lievelingsdier dus daarom Duckdog, toen plakte ik er 96 achter omdat dat mijn geboortejaar is, maar toen vond ik dat toch wat ''vaag'' staan na een tijdje dus heb ik er Duckdoggy van laten maken:P
|
Charmed > Friends > 2x Phoebe > lengte > Little Phoebe
|
Het was heel lang m'n nick op msn enzo, eigenlijk overal. Tegenwoordig alleen nog maar hier.
En ik kom eraan omdat ik nogal een snoopy-freak was/ben |
Citaat:
mijn naam kot voor uit het spaanse woord hallo > hola (ik wist niet hoe je dat schreef toen) > olha > (ik gebruikte het voor spelletjes (Runescape :$) en daar was de naam te kort voor) dus olha1 :D ben eigenlijk niet meer tevreden met de naam gaik waarschijnlijk veranderen... |
Citaat:
|
Voornaam en 2e naam geeft Anne Elise!
|
Citaat:
Citaat:
(en je plaatje is geniaal) (a) |
Citaat:
|
Hahaha dankjewel! Hoezo viel mijn naam jou op? :p
|
nou nou, wat een geflirt
|
Hahaha. Dirty flirty op het internet.
|
Citaat:
|
Zeg, niet zo offtopic, dit kan ook wel in saai :nono: /FB mode
|
hoofdpersonage in het boek bloedtij van m. burgess.
|
Laatste berichtje was al weer richting het topic ;)
|
Citaat:
ontopic mensen, want anders...[/dreig] |
|
Ik speelde toen Okami, en kon toch niks beters bedenken. Ik ben sowieso slecht in leuke nicknames. :O
|
Zoet.
|
Citaat:
|
|
Door termen als 'Darwinaward' op het internet en mijn voorliefde voor de Galapagos eilanden.
|
Citaat:
|
lijkt me duidelijk!
|
Ik was zo gefrustreerd dat alle namen bezet waren, dat ik de nick van een willekeurige internetter gejat hebt. :o
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:52. |