![]() |
Saaitteren #1293
Want de oude was vol.
|
nummer
|
wie ben jij dan?:P
|
ja, die ene viezerik die altijd achter je aanloopt op het station breda natuurlijk!
|
Twaalfhonderddrieënnegentig.
|
*kijkt lief naar meelezende forumbazen*
|
Oh ja! Nu weet ik het weer.. zeg, hijs de broek de volgende keer eens op! ;)
|
Je kan ook gewoon openingspost editen.
|
je kan de titel ook zelf aanpassen, dabo.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
;) |
Citaat:
|
Hallo, een boekje maken is toch niet zo 1 2 3 gebeurt. :o
|
@egon: Ja.. ik dus ook! brr...
|
Enerverende avond weer.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Misschien is het maar verstandig dat ik ga slapen. Slaaptrusten iedereen.
|
ik moet een beetje huilen. Welterusten Batave.
|
good night! maar nu wordt de nacht natuurlijk nooit enerverend, als jij vertrekt..
|
Je kan het altijd zelf enerverend maken:o
|
Citaat:
|
Daboman aan je sig te zien speel je minecraft?
|
wanna give it a try daboman? gaat mij niet lukken
|
Citaat:
|
als in nanda yo? :P
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
egon, RP jullie moeten zeker Minecraft checken:cool:
|
Wat is minecraft?
|
fucking awesome
|
Ik ben persoonlijk eigenlijk vooral geïnteresseerd in Rift de laatste tijd. Het is een nieuwe MMORPG, grofweg volgens de formule van WoW, maar dan met een paar verbeteringen en een dynamischere spelwereld.
|
oh damn. ik geloof dat ik echt maar moet gaan studeren want hier kan ik niet over meepraten hoor jungs!
|
ik ook niet, geloof ik. Dus ik teken een beetje
|
Citaat:
|
Oja! Hallo, mein Name ist Solare und ich muss noch ein deutsch Präsentation lernen :( Maar zonder grapjes, 20, v, uiterst niet-studie-actief momenteel, en ik kan niet meepraten over spelletjes, auto's, bier en voetbal! Helaas pindakaas xD gibt es noch Fragen?
|
Citaat:
|
Solaaaaare, wooohoooo....
Welkom de pelkom. Ik weet ook niks over spelletjes, auto's en voetbal hoor. Wel over bier en pindakaas... Waar weet jij wel dingen over? |
Barbies, verkleedfeestjes, Justin Bieber.. je weet wel, same old shit ;)
|
:|
:'( |
oke grapje, thnx voor de welkom trimm! ^^
ik kan wel meekletsen over niks, da's mijn specialiteit, over reizen en álles wat daarbij hoort tegenwoordig, speciale inheemse volkeren, pindakaas ook hoor, en pasta, en hagelslag, en pizza! |
Citaat:
|
Nieuwe vraag: hoe ben je hier terecht gekomen?
|
Citaat:
Ik leef op pasta en pizza. Al heb ik die nieuwe pizza's met pasta erop nog niet geprobeerd, want dat gaat me te furr. Watvoor inheemse volkeren heb je al de hand geschud? |
jullie namen dat toch niet serieus he? toch?
hahaha nou ik heb al een account, 3x van naam gewisseld, sinds 2005 en toen via DoP dus voor de gedichten haha:P en nu verveelde ik me, zodoende |
In italië eten ze pizza met nutella erop, in het kader van 'nutella-party' wat moet je anders ook met een 5 kilogram nutellapot .. vol, nouja je raadt het wel ;) hahaha
Nog géén maar ik heb onderhand al essays moeten schrijven over de Maori, Sami & Aborigines, en ik ben wel van plan ze allemaal nog eens de hand te schudden! |
Citaat:
Pizza kan ik wel over mee praten though. Ik vind de al tonno altijd wel lekker. |
Maori's zijn de shit. :cool:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:25. |