![]() |
Wat kan je niet waarderen? #miljard+1
:) Spui hier!
Ik kan de 6 op tentamen Media Art History niet waarderen, hij zo lelijk tussen alle mooie cijfers van de laatste tijd :(. |
Mijn vader. Hij zeurt. Ik word er moe van!
|
Dat ik waarschijnlijk de Target Date van een klant niet haal.
Moet morgen een monster serie afhebben en dat ga ik denk ik niet redden:O |
Normaal draai ik mijn hand niet om voor het opruimen van wat kattenkots maar gister was ik getrakteerd op maar liefst ZEVEN bergjes, waarvan in één een lange, kronkelende spoelworm mij begroette :'( echt té ranzig
|
All die zoenende people in gang
,,pfff.. |
IQ-test :mad:
|
Mijn conditie. Gadverdamme, ik mag eindelijk mijn bed uit en dan gaat het zo! Dan loop ik honderd meter en dan heb ik het weer aan mijn heupen of knieen en IK LIJK WEL EEN OUD WIJF
|
Dat de lift het niet doet en ik met teringzware boodschappen 2 etages hoog trap moest lopen :mad:
|
Dat ik al 1,5 uur bezig ben Julia aan het slapen te krijgen.
En ik wil al net zo lang zélf graag gaan slapen ivm de afgelopen nacht. |
Dat de vieze meneer zei dat ik camerageniek was.
|
Mediamarkt reclames. En een van mijn oordopjes heeft half geluid.
|
dat het weer vet koud is.
|
Dat mijn felbegeerde koptelefoon met übergeluid in Duitsland ligt. Al ruim een maand. Want besteld via een Duitse site en dan zou hij bij m'n opa en oma aankomen, die in Duitsland wonen en die hem een maand geleden mee zouden nemen tijdens een bezoekje aan mijn ouders. Maar hij arriveerde een paar dagen te laat dus dat feest ging niet door. Nu is het wachten tot er weer iemand op doorreis is, of er zelf naartoe rijden, maar dat doe je ook niet zo 1-2-3 natuurlijk.
Ik ben die krakkemikkige iPod-oortjes zat. Zo kan ik toch niet fatsoenlijk muziek luisteren http://forum.scholieren.com/images/k...cons/icon8.gif |
Citaat:
|
Ja, dat had ik laatst ook bedacht. Ik weet het eigenlijk niet, binnenkort eens bellen en vragen waarom we 't niet op die manier doen.
|
Ja hoor, ik heb opnieuw blaasontsteking. Ben weer aan de antibiotica. De dokter overdreef niet toen hij zei dat blaasontsteking nog weleens terug kan komen.. ;x
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Stalker :mad:
|
die nieuwe dienstregeling die in december in is gegaan, dit is al de 23429840283409ste keer dat ik daardoor gewoon niet weg kan:evil:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Negatieve mensen. Men wat bestaan er toch een zeikerds. Nog vervelender is het als ze een hoge positie hebben. *is voorstander van productief positivisme*.
|
msn :(
|
Ik heb nu echt hele lelijke dikke striae en dat gaat niet meer weg... Bij dat dikker worden kan ik nog denken "ja straks ben ik daar weer vanaf, het duurt even, maar ach". Strontmedicijnen.
|
Citaat:
|
Een koud achterste.
|
Mensen die aanstoot nemen aan de term 'ongelukje' voor een ongeplande zwangerschap/baby :facepalm: aanstellerij much?
|
Citaat:
|
Citaat:
There's no mistakes, only happy accidents! http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:A...F5rRwuu_7e&t=1 |
Citaat:
|
Brandplek in mijn handpalm :mad:
|
Ik kan zo slecht tegen mensen die op het laatste moment iets afzeggen. Dan reken je erop en dan gaat het niet door en dan zit je alleen, grrrr.
|
Krakers.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Stomme derde periode. Ik wil vakantie..
|
Besluiteloosheid.
|
Dat de centrale verwarming van heel het kantoor overleden is.
|
Aaaaaargh! Ik moet me over een week hebben ingetekend voor m'n scriptie, met een onderwerp en alles :eek: en ik heb geen flauw idee!
:( |
Stress. Stom profielwerkstuk.
|
De 1-2 nederlaag van Bristol Rovers tegen Hull City...
in FIFA 11. |
Deze week. Wat een kakweek.
|
Citaat:
|
Dat mijn theemok (eigenlijk soepkom) al kapot is na uhh 3 dagen:( Ik goot er warm, maar niet meer kokend, water in en toen *krak* scheurde hij gewoon dwars doormidden... En ik was er nog wel zo blij mee... Stom ding:(
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik kreeg gistermiddag ineens verschrikkelijke buikpijn en pijn bij plassen die niet overging. Uiteindelijk ging ik vroeg naar bed, 'ga morgen maar na de dokter'. Maar ik kon helemaal niet slapen van de pijn en ik moest steeds naar de wc, en dat was nogal naar. Toen ik 's nachts meer bloed dan plas plaste, belde mijn moeder de huisarts, dus daar gingen mijn vader en ik 's nachts heen. Ik kreeg te horen dat ik blaasontsteking heb en dat ik naar de apotheek moest voor antibiotica. Helaas was die apotheek een beetje onvindbaar, dus mijn vader en ik hebben een halfuur rondgereden :D:facepalm:. Toen we alles hadden weer op huis aan. Het was halftwee toen we thuiskwamen. De antibiotica moest met eten ingenomen worden, dus mijn vader zat me de hele rit te plagen met 'nou, dan geven we je een lekker tomaatje!' (wat ik dus echt niet lust :o), maar toen we thuis waren, maakte hij bapaobroodjes, een voor hem en een voor mij. Die gingen we toen eten en dat vond ik ontzettend lief :cool:. Dat waardeer ik wel, maar voor de rest heb ik vannacht nauwelijks geslapen en dat waardeer ik dan weer niet zo vreselijk. |
vallende doperwtjes ;x
|
Valentijnsdagonzin! Wat is er mis met alle andere dagen dat je per se op 14 feb moet zeggen dat je van iemand houdt of een bloemetje kan meenemen?
Het is alleen leuk als het gebruikt wordt waar het voor bedoeld is: je geheime liefje het hof maken. |
Citaat:
Enn het koude weer(N) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:00. |