![]() |
Saaigang #1294
:o
|
Je kunt niet aan iemand vragen 'poep je nog veel' ofzo, maar wel gewoon 'hoe is het met je stoelgang?' Dat is zo fijn aan dat woord. Het heft het taboe op.
|
Dat is waar.
|
Citaat:
|
Ik vind "ken je een beetje schijten?" ook wel een normale vraag hoor.
Citaat:
Citaat:
Want als ik claims maak wil ik natuurlijk ook bewijs leveren. :
Spoiler
|
Citaat:
|
Vrouwen stoelgangen toch niet?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
huh ha, ik heb haar op mijn tenen zie ik net :D
dat had ik een jaar geleden nog niet geloof ik. edit: ohjoh! ook op de voeten zelf! wat is deze! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Veel mensen zijn debiel.
Om Peep Show maar weer te quoten: 'people like coldplay and voting for the nazis. You can't trust 'people'. |
Citaat:
|
Nu moet ik een post met tekst erin zodat mijn volgende post niet raar staat.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hebben jullie dat eigenlijk ook, dat er van je benen een stukje haar zo whop, doorloopt naar je grote teen en dat je grote teen zo is van YUEYEYYEYEYEyeyyyyYEY en je andere tenen zo doen van, wij willen ook?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ah oke ;x ik dacht al, eens even de mannen raadplegen ;;d;;:D;d
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat heb ik niet, volgens mij. M'n voeten zelf zijn echt lijkbleek en totaal haarloos. M'n benen daarentegen zijn lijkbleek en lijken net een gorillabroek (als ik er niks aan zou doen dan.) |
Nu we het er toch over hebben. Tien jaar geleden was ik een keer van de fiets gevallen en toen had ik mijn knie opengehaald. Op dat plekje op mijn knie groeit geen haar meer, en als je goed kijkt zie je dat mijn lichaam hard zijn best heeft gedaan om het zo netjes mogelijk te laten helen, maar de huidtextuur op dat plekje is heel anders dan de omliggende textuur, een beetje zoals een mislukt patchwerkje op een muur.
En dan denk ik, jezus, hoe moeilijk kan het zijn om gewoon weer dezelfde huidtextuur te nemen! Dit is net alsof je op een muur met bloemetjespatroonbehang ineens een stukje vogeltjespatroonbehang plakt. |
Ja, littekens zijn raar.
|
Kerel die ik ken zegt (1:30):
maar ik heb een plan dit ga ik met je delen want ik vrees dat het geniaal is Thijs zegt (1:30): vertel als je het dan vergeet herinner ik je er weer aan. Kerel die ik ken zegt (1:31): Als ik nou een anonyme facebook / hyves / twitter maak. Het enige is dat je je naam er op zet. en dan kan iedereen elkaar afzeiken enzo |
Citaat:
|
W00t FB pluspunten van Trimm :cool:
Mijn FB carrière is al in zicht :d |
mmm eigenlijk ook wel logisch, dat haar op de voeten. Anders is je beenhaar echt een soort sok van haar ofzo, dat na een bepaald punt is afgekapt. Dat zou ráár zijn.
|
Citaat:
|
Ik zeg je eerlijk, ik heb dus al maanden mijn benen niet geschoren, want voor mij hoeft het niet en er ligt toch niemand naast me in bed. En mijn moeder zag het niet eens :d wut
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb ook al jaren mijn benen niet geschoren.
|
Citaat:
Mannen hebben het maar makkelijk! |
Citaat:
Citaat:
Rare tenen, rare haargroei. I'm a freak! |
Citaat:
|
ik vond laatst twee foto's terug, eentje van 15 maanden terug en eentje van 3 maanden terug. Alletwee gewoon met, nou ja, gewoon, met mijn benen. Alleen bij de ene nog met blond beenhaar en de andere met zwart en met sterk vermagerde kuiten. Toen had er wel een hormoonalarmbelletje moeten rinkelen maar dat ging niet af.
|
|
Citaat:
|
geen idee. Ik vind m wel vet.
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik vind het maar een gek idee dat tom waits op het moment levend is en ergens bestaat en rondloopt of slaapt of weet ik veel wat.
|
Citaat:
|
http://userserve-ak.last.fm/serve/50.../Tom+Waits.jpg
ha, die kende ik nog niet |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:39. |