![]() |
Organisatie mijn school...
Even mijn frustratie uiten...
Ik ga maandag beginnen op niveau 4 Laboratoriumtechniek. Heb net mijn niveau 3 diploma gehaald. Ze weten nu nog steeds niet in welke klas ik kom en ik moet maandag beginnen... Daarbij komt kijken dat ik een opleiding voor Chemisch-Fysisch analist wil gaan volgen. Werd er mij verteld dat de klas misschien vol zit en ik in een Biotechnologie klas kan komen omdat de chemie klas vol zit terwijl er eerst werd gezegt dat ze alles zouden regelen en ik gewoon in de chemie klas zou gaan komen... Wat heb ik eraan als ik in een Biotechnologie klas kom waar alles is gefocust op biologie i.p.v scheikunde:confused: Heel irritant, want ik betaal wel gewoon schoolgeld, maar voor een hele andere uitstroomrichting die ik eigenlijk wil volgen, want biologie interesseert me niet:mad: |
Citaat:
|
Dat bedoel ik.
Ben vandaag langs school geweest en heb gezegt dat mij een chemie klas is beloofd en als ik dat niet krijg dat het dan einde oefening is en dat ze me dingen hebben beloofd die ze dan niet waarmaken! Ben echt kwaad geworden maarja... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:10. |