![]() |
Net zo'n gevoel..
Hallo,
Ik ben nu 16 jaar, maar ik heb nog geen vriendin. Ik heb nu een vraagje aan jullie.. Ik zou heel graag het gevoel willen hebben alsof ik iemand aan het neuken ben zonder iets te kopen ofzo.. Kan ik iets zelf maken? Kan ik iets doen? Alvast bedankt! *O* |
ja die dingen zijn er wel maar als ik het zou gebruiken zou mn zelfrespect enorm omlaag gaan...
google maar wat ofzo... nep vagina ofzo |
Nee. Tenminste, een vagina enigszins 'namaken' zal vast wel te doen zijn (maar google dat maar lekker zelf, ik raad je overigens aan om gewoon spullen ervoor te kopen die ervoor bedoeld zijn, en niet te gaan rotzooien) maar seks is meer dan een piemel in een vagina stoppen. Seks heb je met een persoon (hoop ik tenminste :P) en personen hebben warme lichamen en ogen en monden en kunnen je aanraken en meebewegen - of juist niet - en nadenken en praten ect ect ect. Zelfs de beste robotbouwer zal het nog niet helemaal lukken om iets te maken wat dezelfde ervaring geeft als seks met een echt persoon.
|
Google gewoon ff fleshlight en alles komt goed
|
Een paar plakjes boterhamworst uit de magnetron in een plastic zakje doen en pompen maar :o
|
Seks is zoveel meer dan alleen maar even er overheen. Wacht gewoon tot je een leuk meisje tegenkomt en ga niet lopen kloten met zelfmaak apparatuur of vleeswaren:P
|
Ga je bed schuren? :P
|
Citaat:
|
''as warm apple pie''
|
Oke en nu allemaal weer even normaal reageren:)
|
kijk americain pie,
kom je vanzelf op leuke ideeen :P |
Ik zou gewoon wachten tot je iemand tegenkomt waar je echt seks mee wilt hebben, dat lijkt me vele leuker en opwindender dan iets nep. Waarom zou weinig geduld? Je bent 16, seks gaat echt niet lopen hoor. Maar als je het echt wilt doen, dan is het uw keuze :).
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:22. |