![]() |
improvisaaitie #1295
ja
|
Nice one.
|
Ja! (y)
|
Oh, goede titel :cool:. Oh en egon ik vind deze avatar echt leuk (Y)
|
volgens mij kan je sneller de 'Vlooienmars' spelen op piano dan op een fluit. Welke is dan 'makkelijker'?
|
Ik voel me meh -O-
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik ga die IQ test niet eens doen, mijn concentratie is voor dat soort dingen helemaal niet goed genoeg. Al die kleuren op het scherm, het geluid, de stem van de presentator. Dat zijn toch geen omstandigheden om zo'n test te doen.
|
Ik ga die IQ-test ook nog eens maken, maar van voorgaande jaren herinner ik me dat ik echt giftig werd van die tijdsdruk :mad: En er zat een keer een filmpje tussen waar allemaal vragen over werden gesteld, maar de kwaliteit van dat filmpje was echt verrot. Ben benieuwd hoe ik hem dit jaar ervaar :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Precies. >: ( |
En ik heb ongezond veel zin in aandacht. Heel vervelend als je alleen thuis bent :mad:
|
Sorry Sann, ik woon even niet in de buurt! Anders was ik langsgekomen :)
|
Maar op welk instrument is 4'33" het makkelijkst?
|
Citaat:
|
Ik had altijd wel okeeë scores bij de IQ-quizzen. :o
Maar heb ook ooit eens een echte-echte gemaakt, en die was toch wel wat anders. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
(8)Wake me up before you gogo... (8) |
Citaat:
|
Jongens mijn nieuwe koptelefoon is zo goed dat ik er kippenvel van krijg :bloos:.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
die derde aflevering van uit de kast :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
http://cdn-www.cracked.com/articleim...onnajuice3.jpg
ahhh de handen van madonna :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik moet echt het weerwolfspel bij gaan houden op de dagen dat ik niet spelleid, nu heb ik weer 3 verhalen bij te lezen zodat ik niet weer van die epic fouten maak zoals de vorige keer :D(N)
|
Zo'n vervelende bezigheid is dat niet! Die verhalen zijn leuk om te lezen :D
|
Dat is ook de bedoeling natuurlijk :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik doe gewoon al stiekem eigenlijk al jaren een soortvan onderzoek naar hoe liefde voelt bij iedereen, en hoe men het omschrijft, enzo :O. Dat is tof om te doen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:D Moet ik nou naar iedereen een cc'tje sturen? Jee. Ik weet amper of ik dat wel durf en zo :bloos:.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:20. |