![]() |
Gods bestaan bewezen met wetenschappelijke feiten
Lees alles ovr het Godsbewijs op deze website: <<Reclame weg>>
Dank voor uw aandacht, Groet, Leon |
Sorry, Ik lees in dit betoog (wederom) dat alles wat we nu nog niet kunnen verklaren in de X-files terecht komt, de X-file genaamd: God.
Dat is nog steeds geen bewijs dat er een God is. Vroeger dachten mensen dat oogst afhankelijk was van de offers die ze aan hun goden brachten. Er zijn er nog steeds die jaarlijks een onschuldig schaapje de keel doorsnijden, maar ze eten geen hap méér dan hun buurman die het niet doet. Over de boompjes en de bloemetjes; vindt god het een uitdaging om alleen appelbomen uit appelzaadjes te laten groeien? Waarom geen perenboom? Zou DNA een rol kunnen spelen? Als dat vormen van bladeren in hun specifieke vorm alleen door de hulp van een god zou kunnen is 'ie niet erg creatief bezig.. |
Na de anagrammen heb ik weggeklikt. Wat een onzin :').
|
nou dankjewel
|
Kerel, je beweert dat jij the one bent. Hoe serieus kan ik je dan nog nemen?
|
Citaat:
|
jij bent de one toch?
|
Nee hoor, maar jij blijkbaar wel.
|
Wacht, wacht:
Citaat:
Succes met je geloof nog, trouwens. Maar op dit soort momenten schaam ik me een beetje dat ik in God geloof :o |
Citaat:
Die anagrammen zijn trouwens prachtig. Ik dacht de ik alle absurde 'godsbewijzen' wel gezien had, maar dit is echt een mooie vondst. Waarom denk je dat God zich specifiek tot de Nederlands heeft gericht met dit taalspelletje? |
Ik ben ook wel benieuwd hoe hij van plan is om iedereen die in hem investeert 50% van de winst te geven :D Goddelijke hulp?
|
ik moest lachen
|
Ik denk niet dat hij rekent op veel meer dan 0 investeerders.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Maar geef eens meer van zulke "feiten".
|
hahahahahaha die website.
|
Hardleerse spammer, die babshoewab
http://forum.scholieren.com/search.php?searchid=3772487 Kitten maakt al eerder brandhout van zijn... eh, kleurrijke verhaal: http://forum.scholieren.com/showthre...512&highlight= |
And on that bombshell, hadden we het wel weer gehad met deze theorie.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:32. |