![]() |
Enquête Moslimterrorisme
Ik ben klaar met de enquête, maar weet niet hoe ik het topic moet verwijderen..
|
Done! ^^
|
Citaat:
|
& done
|
done ^ ^
|
Ingevuld. Ik vond het wel een beetje een rare enquette, het is zo'n gecompliceerd, veelomvattend onderwerp. Net alsof alle terroristische groeperingen dezelfde doelen hebben.
|
Er zijn veel verschillende doelen van moslimterrorisme, maar we willen in deze enquête vooral weten wat de Nederlander van moslimterrorisme weet en denkt. Ook het verschil tussen bijv. mensen uit de Randstad en daarbuiten. Doordat vrijwel elk antwoord van een potentieel doelwit in de Randstad is, willen we weten of mensen die in de Randstad wonen er zwaarder over denken dan mensen buiten de Randstad..
|
Nouja, Petten ligt niet in de Randstad, de kernwapens zijn er niet opgeslagen, en de amerikaanse basis is in Brunsum. Lijken me alledrie mogelijke targets.
|
Citaat:
|
Citaat:
Voelen ze de urgentie van de terrorismebestrijding en wat weten ze eigenlijk van moslimterrorisme? Voor ons is het verschil tussen man/vrouw bij de vraag ''veiligheid of privacy'' interessant en zoals ik al zei de verschillen tussen de Randstad en buiten de Randstad over de mate waarin mensen een aanslag verwachten. Tot zover kloppen de vermoedens. |
Ik vind het wel vreemd dat je bij de vraag of je je kunt voorstellen dat er binnenkort een aanslag in Nederland plaatsvindt, je kunt kiezen uit:
Ja, het kan overal plaatsvinden Ja, maar niet in mijn omgeving Nee, ik zie dat niet in Nederland gebeuren Waar is "Ja, en vooral in mijn omgeving"? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:27. |