![]() |
als je 1 moment uit je leven terug mocht draaien?
wat zou dat dan zijn?
|
niets want dan zou alles anders zijn :o
|
Het begin, want dan zou alles anders zijn.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
niets dan zou het leven misschien anders zijn gelopen en ik ben blij met wat ik heb.
|
Dat ik net mijn teen gestoten heb
|
Alles, want dan zou alles anders zijn /emo /snij /zm-en-alles
|
ik heb zelf geen idee, mss dat ik n klas overgeslagen heb, maar dan had ik weer niet dezelfde vrienden als nu en mss was ik dan ook wel anders qua karakter ofzo.
of anders dat ik niet meteen hard op heb getreden tegen pestkoppen, dan was het mss allemaal niet zo uit de hand gelopen als het nu is. |
1 maar?
Ik heb talloze fouten gemaakt, die ik achteraf niet had moeten maken. Aan de andere kant: ik ben er wel telkens sterker uitgekomen. Dus toch maar geen. |
Achteraf gezien zijn er wel een aantal dingen die ik anders aan zou pakken, maar als ik er goed over nadenk zou dat betekenen dat mijn leven er totaal anders uit zou zien en dat ik mensen niet zou kennen en dingen niet had gedaan waar ik toch wel blij om ben dat ik ze gedaan had. Eén ding had nog wel anders gemogen, dat is het gedoe rond mijn afstudeerproject, dat had van mij allemaal wel wat soepeler en sneller gemogen, en het had mijn leven op dit moment een stuk leuker gemaakt.
|
Het lijkt me wel leuk om eens te kunnen zien hoe anders mijn leven er uit had gezien als ik iets kleins anders had aangepakt vroeger. (Dus wat als ik in groep 8 had besloten naar een andere middelbare school te willen? Of wat als ik op mijn vijfde een keer met een saai klasgenootje mee naar huis was gegaan ipv altijd met mijn buurmeisje te spelen? ) Ik zou het even willen meemaken, maar niet permanent :P
|
Niks. Vind me leven prima zo :O
|
Het moment dat God beslist in welk land ik geboren ga worden. Ik zou daar wel terug willen om eens goed te praten met God.
|
@Geel, Same here!
|
Het (toekomstige) moment dat ik een loterijlot invul (waarbij ik de getallen zelf mag kiezen), en dan vul ik het goede antwoord in.
|
Citaat:
ot: Ik zou wel mijn middelbareschool tijd over willen doen, maar dan met de kennis en zelfverzekerdheid die ik nu heb. Ik had het toen écht niet naar m'n zin. Maarrr als ik het anders had gedaan, niet was blijven zitten, niet was gestopt in de 5e en was gaan werken en niet de 1e keer voor mijn toelatingsexamen voor de universiteit was gezakt, had ik nu al mijn beste vrienden niet gekend en had ik waarschijnlijk een studie gekozen die totaal niet bij me paste. |
Het klinkt nu heel stom, maar ik wou dat ik nooit aan mijn ex was begonnen :facepalm:.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:45. |