![]() |
Toen mijn saaiert de saai nog gesaaid had, was ze beter saai gesaait. #1297
hai. Wie raadt waar de titel van is, heeft gewonnen.
Wie heeft er berichten geplaatst? Totaal aantal berichten: 501 Gebruikersnaam Berichten .sann 65 Noedelhap 49 Little Phoebe 49 Etmakas 46 Batave 44 Duckdoggy 36 Absinthe 30 Paranoide 21 *Miekje* 17 Martiño 17 Rode Panda 15 Schrödinger 13 fizzle-fluffy 11 Panopticon 11 Pippeloen 10 Trimm Trabb 9 Daboman 8 lentekriebel 8 Doux 7 Dobermann 6 egon 5 Andijvie 4 Jasmijn. 3 Uice 2 Rationeel 2 Jaeger 2 Geel 2 Macrador 2 Solare 1 Sherlock 1 Stefenootje 1 Moz 1 Lucky Luciano 1 TopDrop 1 Elmp 1 |
Nee hoor, Absinthe krijgt alle foto's waar ze op staat om te veto-en, en zelfde voor Sanne.
Maar ik zei vanmiddag al dat mensen moesten zeggen of ze een veto recht wilde :P en ik hoor verder niks. (En anders haal ik ze alsnog weg, ja toch :o) |
Citaat:
|
Phoebe, als je ze nu post, staan ze op de eerste pagina van het fototopic! :cool:
|
Hij moet nog 44 uploaden en ik ga zo ook gelijk weer weg, dus het kan zijn dat ik het ook niet meer ga redden vandaag hoor :p
Zal ik Lorelei btw ook op de veto lijst zetten? Volgens mij heeft de rest wel /care. |
Citaat:
|
Lorelei wil ook wel op de vetolijst denk ik ja :y
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
LP heb je nog wensen voor je doodgaan verhaal? Ik heb echt 0 inspiratie vandaag :(
|
Citaat:
|
Citaat:
Wil je nog met iemand batsen LP? |
Citaat:
Citaat:
|
Ah geniaal, ik heb al een idee :cool:
|
Citaat:
|
Ik heb juist een goed idee ingestuurd :(
|
Citaat:
|
:D edit: XOXOXOXOXOX EDIT XOXOXOX
|
Zo, op de helft van vleugel één borduren (Y).
|
Citaat:
Spoiler
|
Hoeft niet iedereen te weten he :D
Edit: Deze was naar Sann, maar past ook wel heel mooi onder Etmakas :D |
Hoe doet sann dat toch, dat ze altijd alles schijnt te weten? :D
|
Citaat:
|
Die ene Roy uit Uit de Kast heeft een beetje een Downgezicht. Hoe zijn ogen staan of zo.
|
Zo, de boodschappen zijn gedaan, de post is opgehaald en het vuilnis is buiten gezet. Wat ben ik toch een ijverig mens. Nu mag ik drie uur pauze houden.
|
Ik dacht overigens dat ik aangekleed was maar eenmaal in de Super de Boer bleek dat ik m'n pyjama nog aanhad :D :'''''''') Maar het viel niet op, want m'n pyjamabroek is een onopvallende blauwe trainingsbroek en ik had een lange jas en een vest aan enzo. Maar toch.
|
Citaat:
|
Teringveel foto's :(
|
Citaat:
|
Vleugel één is af (Y). Wat een overwinning.
|
Zijn er ook Uit de Kast-afleveringen waarin degeen die uit de kast komt helemaal wordt verstoten en zo? :o /sensatie
|
Nou ik heb geprobeerd enigzins coulant te zijn met het veto'en, en er komen nog wel een paar foto's online waar ik op sta :p
|
Gelukkig is het crappy Iphone foto kwaliteit, dus ze zijn toch vaag enzo :D
|
En jij bewoog steeds (en ik heb trilhanden ofzo :P)
Ik wacht nog even op de veto's van Lorelei. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb niks geveto'd want ik vond het wel meevallen :o
|
Ja, dat vond ik een hele verrassing :D
|
Citaat:
Ik heb wel eens gedroomd dat ik in mijn pyama op een verjaardagsfeestje was :D |
@ LP ik veto voor Lorelei: 7, 10, 16, 17
En 19 voor rationeel De rest vindt ze wel oke denk ik :) |
Rationeel caret toch niet?
|
Oh en doe 21 ook maar niet.
|
Citaat:
Nou, weet je, Little Phoebe naamzoek, ik ga zo weg, als ze vannacht als ik thuis kom nog niks heeft geveto'd, gebruik ik jouw advies :p Maar ik ga zo toch weg, dus is niet erg. |
Citaat:
Dus je vond me een gedrocht op de foto's? -O- |
Citaat:
|
Citaat:
Spoiler
|
:D
Op de volgende meet neem ik foto's met mijn mobieltje waar geen vetorecht op zit :P |
Goedenavond.
|
Ha, ik sta ergens op youtube als hoogst-beoordeelde-reactie :cool::cool:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:43. |