![]() |
Mc Saai IV ging ervandoor met de buit. #1298 knaken!
:)
|
anti 0
|
Ja, lp, da kost wel heel veel tijd en ik heb geen geluiden darfur.
|
Citaat:
Een vrouw komt bij de dokter en zegt: "Dokter, ik weet niet hoe ik moeten pijpen." De dokter zegt: "Dan neemt u gewoon de penis in de mond en zegt u: pruim." Een week later komt de vrouw terug en ze zegt: "Nou, ik heb het geprobeerd, maar ik was vergeten welke vrucht ik moest zeggen, dus ik zei maar ananas." Het woord pruim moet uitgesproken worden alsof je iemand pijpt, en het woord bij het woord ananas moeten bij iedere lettergreep de tanden op elkaar geklapt worden. Haha. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Pff. Ik had al iets in gedachten. Iets van ongeveer 30 seconden hooguit :p en dat gaat al een flinke klus worden ;o.
|
Voor het eerst in tijden weer eens langs de shop geweest, (Y).
|
'navond!
Ik loop een harde party mis deze avond, omdat m'n maag weer zonodig moet lopen kutten en ik me constant ziek voel. En ik heb fucking honger, maar ik kan niks eten. *frustatieeee!!!* Maar hoe ist met jullie? Ik zie dat Uice weer lekker aan het moppentappen is. :cool: |
heeft hier iemand die een beetje in de buurt woont toevallig het spel 'ik hou van holland' ? En zo ja : mag ik dat lenen.
|
ik vermaak mij!
internet <3 |
Ik heb net de IQ-test gedaan en fuck wat faalde ik op ruimtelijk inzicht en geheugen. Die drie dingen daarvoor was echt fucking lol teh easy. Mijn eindscore is 114; maar mja, misschien had ik niet eerst een fles wijn soldaat moeten maken en het op een wat vroeger tijdstip moeten doen :D
sann naamzoek want: lol wat suck jij :D;d;D:D;d;;d;D;d;d;d;:D:D:D |
Oh wat een briljante foto's van die meet zeg :D Note to self: volgende keer toch maar creatief boekhouden met de planning op 't werk opdat ik er bij kan zijn :D
|
Citaat:
|
Mortal Kombat 4 :cool: Nostalgie.
|
Ik vond MK2 de leukste eigenlijk. </oldfag>
|
was tekken niet beter dan mk?
|
Eh, who cares. Sub Zero, Scorpion, Raiden > Tekken. Bovendien is Tekken veel trager in de gameplay (wat je zowel als pluspunt als minpunt kunt ervaren maar ik vond het vooral saaier).
|
goedemorgen *o*
|
Citaat:
En als je mijn nick verfrommelt tot Etkamas vind ik het natuurlijk nooit! ;) |
Citaat:
|
Morguh.
|
Citaat:
|
goeiemerregeh.
|
Goeiemorgen.
:( stem zo goed als kwijt :( slecht internet. Verder gaat alles goed *O* ik heb echt supergoed geslapen, bijvoorbeeld. |
wtf is half negen voor onchristelijke tentamentijd? :\
|
Mijn ouders hun scheiding is nu echt definitief. :( In maart gaat mijn vader verhuizen.
|
Citaat:
hoe komt t? |
'Ze houden niet meer van elkaar' en hebben ruzies maar gelukkig kunnen ze straks nog wel door een deur.
|
dan is het waarschijnlijk maar beter. want tot in den treure bij elkaar blijven is ook geen oplossing.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
oh, nog best wat jaren, maar het is maar dat hij zich ontzettend heeft laten beïnvloeden door zijn nieuwe vrouw waardoor er veel ellende is ontstaan. Dus mijn punt was meer dat de scheiding 'prima' ging (zover dat gaat), en dat de miserie pas begon toen een van mn ouders weer ging trouwen.
|
Citaat:
|
Maar eerst! Moet ik boodschappen met mijn pa doen. Tot sinas :O
|
Citaat:
|
Mijn ouders zijn allebei hertrouwd en gaan prima met elkaar om. Alleen mijn vaders vrouw vindt het eigenlijk maar niks dat mijn vader nog met zijn ex praat, maar mijn vader vindt dat ze dat maar goed heeft te vinden want hij heeft wel een kind met zijn ex. Mooi zo (y)
|
Citaat:
|
(y) precies
|
Citaat:
|
Whoopi Goldberg is te gast in de aflevering van Hell's Kitchen die ik nu kijk. Ik vind haar zo leuk <3
|
Citaat:
|
Op de markt is uw gulden een gulden waard!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik hoorde je er al een tijdje niet meer over, maar het was dus wel nog echt allemaal aan de hand.. En hoe sta je er zelf nu tegenover? |
.sann, switch jij soms ook nog wel eens naar het Nederlands op FB als je een zinnetje niet snapt? :D
Nu staat er heel lomp: C-- now be usin' Ye Olde Facebook in English (Pirate). C-- now be usin' Ye Olde Facebook in Nederlands. |
Hoe gaat het eigenlijk met jou op dat gebied, Absinthe?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:29. |