![]() |
[ HELP ] wat nu te doen?
Hallo mede - forummers,
Ik hoop dat dit topic hier op de goede plek staat, anders mag het worden verplaatst naar de juiste locatie op dit forum. Citaat:
Waar het bij de tentamens voornamelijk op mis gaat zijn de meerkeuze vragen. De docenten hebben al aangeraden om op de site van het boek te oefenen, maar dat werpt zijn vruchten ook nog niet echt af naar mijn idee. Daarnaast probeer ik elk tentamen wat ik heb gemaakt en onvoldoende is in te zien, om toch maar weer motivatie op te brengen om het weer op nieuw te leren voor nog een herkansing. De stand van de toetsen is dat ik sommige toetsen wel voor de 3 of 4de keer heb gedaan. Dus mijn vraag aan jullie is: wat moet ik doen? Moet ik stoppen met HBO en gaan werken op MBO niveau of blijven doorgaan en me irriteren aan deze slechte resultaten? Graag tips / adviezen met de mogelijk heden wat ik kan doen! Ik lees liever geen dingen van nou, dan moet je beter je best doen, aangezien ik dat al doe!!!! Met vriendelijke groeten, Brands P.S. sorry voor dit lange bericht |
Je zegt dat je klas erg gezellig is maar is het dan niet zo dat je jezelf daardoor niet kan concentreren of sneller afgeleid bent??
Of heb je(onbewust) andere dingen aan je hoofd waardoor het niet lukt?? |
@ duckdoggy: Met de klas is gezellig, bedoel ik eigenlijk meer dat als er tussenuren zijn dat het dan gezellig is. Dan hebben we gewoon lol en doen we gezellige dingen met elkaar als klas zijnde. Tijdens de lessen zijn wij een serieuze klas al zeg ik het zelf! Concentreren kan ik me wel, maar doe veel dingen thuis, zodat het rustig is in mijn hoofd!
Of ik onbewust andere dingen aan m'n hoofd heb weet ik eigenlijk niet, Maar zit wel over veel dingen na te denken en weet niet of dat wel zo verstandig is, maar het uit m'n hoofd zetten kan ik het ook niet. Gr. Brands |
Meerkeuze vragen moet je op een bepaalde manier aanpakken en dat moet je eigenlijk gewoon veel oefenen.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:38. |