![]() |
donkere kringen onder ogen
beste mensen,
ik heb donkere kringen onder mijn ogen hoe kan ik die wegkrijgen?? ps:ik slaap wel genoeg dus daardoor komt ut niet |
Ik gebruik altijd een beetje camouflagestift die ik dan wat uitveeg.
|
Haal een bril.
|
Daar doe je weinig aan, helaas. Dat komt omdat de huid onder je ogen nogal dun is en dan krijg je dat. Maar een camouflagestift helpt idd wel om die zombielook een beetje kwijt te raken.
|
Het is te verhelpen, maar dan moet je even een afspraak maken met een plastisch chirurg :).
|
Ik heb begrepen dat net zoals je wallen (lees: aambeien) in je boxershort hebt zitten (kies dan voor een zwarte), je aambeienzalf erop moet smeren. Oud trucje van modellen.
Tegenwoordig is er ook een stick van Garnier tegen wallen. Misschien helpt dat. |
Het schijnt dat donkere kringen onder de ogen ook kunnen worden veroorzaakt door een tekort aan de vitamines E en K. Wellicht is het dus een goed idee om even te controleren of je wel genoeg vitamine E en K binnenkrijgt met je huidige voedingspatroon.
|
Citaat:
edit: Met googelen kwam ik op deze site terecht, de url klinkt veelbelovend. :D http://wegmetwallen.nl/ |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:05. |