![]() |
Dingen Die Je Doet Omdat Je Een Mongool Bent
Dit soort dingen:
Vanaf 7:50 ongeveer. ------------------------------------------------------------------- Als ik mijn mobieltje kwijt ben, probeer ik het vaak te CTRL-F-en. Daarna bedenk ik dat ik mezelf op kan bellen. Als ik iets teken op papier en ik zet een streep verkeerd, probeer ik weleens te CTRL-Z-en. Als het internet het niet doet, wil ik een oplossing googelen. |
IQ-test maken.
Oh en als ik op papier schrijf, heb ik steeds de neiging om het op te slaan. |
De gedachte;'Oh ja, dan bel ik mezelf toch even!' als ik iets kwijt ben... wat dan ook, van sleutels tot een bolletje wol. Ja, dat werkt leuk als je je mobiele telefoon kwijt bent, maar dus niet bij andere dingen :P En ik heb mezelf dus inderdaad eens gebeld toen ik m'n rekenmachine kwijt was, toen hoorde ik m'n telefoon overgaan en dacht ik;'HA! Daar ligt 'ie... wait... wat? ... :facepalm:² '
|
ik klik vaak in paint.net of photoshop op buttons in screenshots van software waar ik mee bezig ben :(
|
Alle woorden met een hoofdletter typen.
|
Zo gaat dat met titels, mevrouwtje rode klats.
|
Elke keer als ik een "Map Omhoog" wil in een Open File-venstertje, druk ik per ongeluk op "Nieuwe Map" ernaast :(
Excuus: Welke lul zet daar dan ook die knop neer :mad: |
Oh ik weet er een: geen geavanceerder plaatjesbewerkingsprogramma dan Paint kunnen gebruiken en na miljoen jaar nog steeds niet uitgevonden hebben hoe je een vrijevormselectie kunt verslepen/copypasten ZONDER een wit vierkant eromheen ;x;x;x;x;x;x;x
|
Ctrl z wil ik ook wel eens doen ja.
En als ik op een gewone pc zit, scroll ik wel eens naar beneden als ik naar boven wil (door iPhone gebruik) en dan ben ik oprecht verbaasd waarom het niet doet wat ik wil :d |
Ter achtergrond: we hebben een paar vrienden die we in de vriendengroep vaak Vati en Mutti noemen (sinds ze vertelden dat ze aan kinderen wilden beginnen). Vorig jaar is hun eerste zoon geboren, we verwachten over niet heel veel tijd de aankondiging van de tweede.
Nu had ik dus met mijn vriend een flauw gesprek waarin ik op een zeker moment opmerkte: "Ja, ze hebben nog maar vier kinderen. Uh... Vijf!" Wie vergat ik? Ja hoor, hun eigen koter. :facepalm: |
Ik kan niet lang blijven zitten aan een tafel. Schilderen/tekenen doe ik sowieso altijd staand bij de tafel, maar ook eten vind ik veel fijner staand in sommige gevallen. Mongool.
|
Ik doe altijd het licht uit als ik de badkamer uitloop, ook als er nog iemand (lees: Pip) aanwezig is.
|
M'n bril ophijsen terwijl ik m'n lenzen in heb.
edit: Gelukkig heb ik inmiddels een "OH KAK LENZEN IN"-vloeiende overgang gevonden waardoor het een soort van bewuste schijnbeweging/vertraging lijkt voor de facepalm. Nu facepalm ik dus at random en zonder reden. Gelukkig is dat altijd nog minder debiel dan iemand z'n onzichtbare bril zien ophijsen. :bloos: |
Citaat:
|
Als eten niet door elkaar hoort (zoals kip kerrie), moet het ook niet tegen elkaar aanliggen ofzo, want dan eet ik eromheen.
En ik ga niet uit bed als mijn wekker niet op een "rond" getal staat. 5, 10, 15. Maar 18 mag wel en 21 ook /autist |
Amg, ik had gisteren exact hetzelfde topic bedacht, ook naar aanleiding van dat stukje uit Louis z'n show. En naar aanleiding van iets wat ik deed, maar ik weet niet meer wat het was.
|
Citaat:
En ik scroll altijd als een idioot naar beneden als ik iets heb gepost via zo'n groot scherm. Maar ik weet niet waarom. |
ik zoek in real-life wel ns naar die knop om het laatst gebeurde ongedaan te maken, jammer dat ie niet bestaat:S
|
helemaal in paniek raken omdat ik mn lenzen in mn ogen niet kan vinden, en dan 2 sec later tot de ontdekking komen dat ik mn lenzen helemaal niet in heb. :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Op m'n werk:
Net 10 minuten bezig zijn met slagroom in flessen gieten en dan de dop er op moeten schroeven... En dat dan de dop er niet goed op wil draaien en dat ik dan de fles schuin hou, omdat ik dan even denk dat het dan wel lukt... en dan een liter slagroom over m'n schoenen heen gooien. :facepalm: |
ik kan al de hele week niet een kop thee naar mijn kamer brengen zonder mun handen te verbranden. Ik doe die thee kjes namelijk altijd veel te vol :D
Oke, luiheid XD |
Herinner me wel eens dat ik een potlood zocht, was er gek van geworden :mad: WAAR IS DAT DING?!
In m'n hand. |
Citaat:
|
Wat een hoop mensen met het syndroom van down hier zeg, en jullie gaan allemaal gewoon naar school dus? Wauwie(y)
|
Citaat:
|
Nou die middelvinger dat hoeft ook niet hoor...
|
Citaat:
|
ik forum
|
Dat ik op zoek Ben naar mijn pen terwijl ik hem gewoon in mijn hand heb
|
Citaat:
|
Citaat:
Ben geen achter de oren stopper. Liever alles in het borstzakje en als je voorover bukt alles net zo mooi op de grind klettert. |
ctrl+z doe ik ook de hele tijd. Bij tekeningen, maar ook als ik een quest weggooi in world of warcraft of een muur scheef zet bij de sims. Of als ik teveel zout heb gebruikt in het eten. Toen ik een keer een hele dag sims had gespeeld en daarna het fornuis ging schoonmaken, bedacht ik eerst dat ik hem wel kon upgraden tot self-cleaning. Maar dat kan niet want ik woon niet in de sims 3. JAMMER!
Ik voel me ook wel een mongool als ik een tic heb op straat, en dat probeer ik dan onopvallend te doen, waardoor het op een groetend knikje lijkt, en mensen me dan at random teruggroeten. ALS IEMAND IN EEN ROLSTOEL ZIT GA JE TOCH OOK NIET TERUGROLLEN. jezus. Maar goed, dat is geen chromosoomafwijking maar een communicatiefout in mijn hoofd. Voelt soms best hetzelfde though (y) |
Met de Sims gebruik ik altijd de toetsen 1, 2 en 3 om te versnellen. Als ik dan iets anders doe op de computer, bv. internetten, druk ik ook wel eens op 3 om het te versnellen :D
|
oooh ja inderdaad :D heel irritant
de sims is heel gevaarlijk. Ik wilde ook een keer bij mijn vis doen 'feed all fish on lot', maar helaas, ik moest apart naar het aquarium lopen. |
Ik doe ook altijd het licht uit als ik de badkamer uitloop, ook al is mijn vriend er nog. Ik trek eigenlijk altijd aan het touwtje als ik binnenkom en eruit ga, dus ook als het licht al aan is en ik kom binnen, dan doe ik het uit. :facepalm:
Oh en ik heb heel vaak dat ik een programma op mijn computer wil openen, dat ik dan google open en het intyp. :facepalm: |
5 wekkers zetten en dan m'n telefoon blijkbaar uit bed flikkeren (van 2 meter hoog) en dan gewoon doortukken en me keihard verslapen. :facepalm:
|
Ik ging vandaag, bij natuurkunde, een formule zoeken in m'n etui. :O Ik had trouwens mijn rekenmachine nodig, want daar staan alle formules in.
|
naar een livestream van journaal24 kijken en vooruit willen spoelen : (
|
Citaat:
|
ik heb een cd waarin ook een dvd zit dus dat plastic waar een normale cd op zit kon je nog open trekken en daar zat dan de dvd. Pak ik een cd van dezelfde artiesten en trek ik dat plastic open, verkeerde cd.... Dit was geen dubbelzijdige cd :D. Oeps...
|
Citaat:
|
Duisent uur achter de computer zitten, maar voordat ik ga slapen niet even naar de roosterwijzigingen kijken waardoor ik de volgende dag een veel te zware tas heb.
|
Soms wil ik roken, maar heb ik ergens het idee dat ik hem net heb uitgemaakt. En soms weet ik het echt niet meer. Dan rook ik er toch maar 1, voor de zekerheid :d(n)
|
Ongeveer 10 minuten na het tandenpoetsen opnieuw naar de badkamer lopen en tandpasta op je borstel doen en in je mond steken.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:03. |