![]() |
Docenten op social media
Hallo lieve kijkbuiskinderen,
Ik vroeg me af wat jullie ervaringen zijn met docenten op hyves, facebook, twitter.. Worden jullie wel eens 'vrienden' op hyves of facebook, volg jij de tweets van je docent? Gaat dat dan alleen over schoolzaken of wordt 't wel eens vriendschappelijk? Laat het weten! Ben er erg benieuwd naar. Dank. :) |
Oh: en weet jij of je school speciale regels heeft voor docenten als het gaat om twitteren?
|
Kun je me helpen? Als ik een kleine letter wil doen, wordt hij groot, en als ik een grote letter wil, komt er een kleine. :S
-> Geen leraren op social media. |
@HomoSignificans, is dat niet een typisch capslock stond nog aan geval??
OT: sommige hebben leraren op hyves maar ik heb er geen 1, doe ik pas als ik van school af ben denk ik. |
Dus niemand die hyves-vrienden is geworden met zijn docent Engels, of facebook-berichten over het huiswerk economie uitwisselt met zijn leraar? Geen genante foto's gespot van je juf Nederlands online?
|
Bij ons zitten enkele jongere leraren wel op Hyves, maar dat heb ik gelukkig niet dus daar heb ik geen last van. Onze lerares economie heeft iedereen uit de klas met Hyves uitgenodigd, en de meesten hebben het gewoon geaccepteerd, alleen praat nooi echt iemand met haar op Hyves. Verder heeft volgens mij niemand die ik ken een andere leraar op Hyves. Op Facebook heb ik geen leraren, sommigen zitten er wel op, maar ik ken niemand die een leraar heeft toegevoegd.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:14. |