![]() |
In een half trouwboek saait men niet #1300
hai.
Wie heeft er berichten geplaatst? Totaal aantal berichten: 501 Gebruikersnaam Berichten .sann 82 Sarah 38 Etmakas 38 Carn 35 Noedelhap 33 Little Phoebe 28 Absinthe 25 Martiño 24 White Trash 23 Dobermann 21 Rationeel 20 Lorelei 18 Uice 14 Moz 14 Pippeloen 13 Panopticon 11 Stefenootje 9 Batave 8 egon 8 Doux 6 Trimm Trabb 6 mijamoto 6 fizzle-fluffy 4 Paranoide 3 Jaeger 3 Macrador 2 Andijvie 2 Furby Feeder 1 Rode Panda 1 Tink* 1 Queasy 1 IKBENBABSWEL 1 Mephisto 1 Geel 1 |
Took you long enough :p
|
Ja, ik dacht dat jij het wel zou doen! Want ik moest nog antibiotica nemen omdat ik dat net vergeten was, een mail versturen... en toen was er nog steeds geen nieuwe. Dan moest ik het maar doen natuurlijk.
|
Citaat:
Ik moet misschien maar iemand gaan zoeken die niet 100% a-muzikaal is, want dit is echt bizar. |
Maar een trouwboek is toch een boek met alle dingen die je wil? Taarten, jurken, wie je wel of niet uitnodigt, tafelsettings..
|
Maar hoezo moet ik er niet op rekenen om C voor je te vangen? Dat zou ik best voor je willen doen hoor! Ik ben keisterk, ik kan hem best aan.
|
Citaat:
|
Weet ik, je hoeft er niet op te rekenen dat we gaan trouwen, bedoelde ik :p
|
Ik heb dit nog nooit meegemaakt. Misschien moet hij maar in dat Mongool-topic posten.
|
Niet nu, nee. Later. Ik kom met graagte op de bruiloft :y
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Waarom word ik genegeerd!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb m'n vinger vreselijk verbrand. Hij moet er misschien af.
|
ik moet een synopsis schrijven voor een verhaal dat ik nog niet heb verzonnen :facepalm:
afstuderen is echt een beetje butje |
Citaat:
Ja doe maar :cool: eerst een die jij mooi vindt en dan kan ik kijken of we dezelfde stijl hebben :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar hoezo kan hij het eigenlijk niet? Hoort hij het niet? Of is hij motorisch gestoord en doet zijn vinger niet wat hij wil? |
yes, nieuwe namen voor Paaspop <3
Toegevoegd aan de line-up: Go Back to the Zoo, Miss Montreal, The Bloody Beetroots Death Crew 77, The Jim Jones Revue, Moss, Heideroosjes Theatershow, Puur Gelul, Shaking Godspeed, Gili, Tiga, Goose Live, Mighty Fools, Mambo Kurt, Urban Voodoo Machine, The Hot Stewards, Liptease and the Backstreet Crackbangers en Memphis Maniacs. |
Phoebe, welke kleur jurk wil je?
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik wist niet dat dat mogelijk was! Je hoort in een nummer toch een ritme?!?!?!?!111 |
Citaat:
Spoiler
|
Glee is bezig Phoebs, de Britney-aflevering!
|
Die tweede is wel mooi, maar de suikerspinkleur is een beetje jammer :d
Steef: die aflevering is awesome! Maar zit film te kijken met mama. En ik heb hem op mijn pc. |
Totaal aantal berichten
43.000 *O* |
Spoiler
|
@Sann: ja is ook waar, maar wel jammer dat ze niet ook in Paradiso komen ofzo :o
|
Op de 2e en 3e na ben je lekker bezig hoor Kat :p
|
Tja, jammer van er awesome uitzien in een jurk, maar trouwen wil ik echt niet.
|
Citaat:
bah. Ik had het voornemen om dit jaar op Paaspop geen enkele band te zien, boeeee :( dat gaat nu niet meer lukken. |
Citaat:
Hè, wat vervelend :p |
Nee, maar even serie, ik heb m'n vinger echt een fractie van een seconde tegen een pan aangehouden, en ik heb PIJN!
Echt diep respect voor mensen die hun halve lichaam verbranden. -O- |
Citaat:
|
Citaat:
|
OMGGG, Baby one more time Glee-version :cool::cool:(y)(y)*O*
|
Alleen, waarom moeten ze al die nummers hoger zetten? Hij was al hoog genoeg, dunkt mij!
|
Citaat:
ja maar ja maar met bloody beetroots en goose en kreator en triggerfinger zijn het toch al 4 dingen die ik wil zien :( |
Minke, moet jij niet ziek in bed liggen? :nono: ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ehm. Ik bedoel, gàtverdamme, Triggerfinger (n) Ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik zou liever met een pak wijn op de camping zitten :y |
|
'je kan ook gewoon normaal doen'. Is mijn nieuwe zin.
Ik weet nog niet of ik hem per se op mezelf toe ga passen. Maar, gewoon. Op mensen met ligfietsen enzo. |
Dat, of proberen heel verdrietig te kijken bij BLØF.
|
Ik vind dat er meer "Artie kan lopen en dansen" scènes moeten komen. Vooral dans scènes <3
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:34. |