![]() |
Vrijheid
Soms, heb ik echt het gevoel dat ik wil genieten van mijn vrijheid.
Ik zit in de richting elektronica en moet van die dingen leren zoals multiplexers; schmitt triggers; decoders; opamps; enz... en het wordt me soms echt te veel! Dan heb krijg echt zin om kust mijn kloten te zeggen tegen deze westerse maatschappij en te gaan rondtrekken over de wereld en ervaring opdoen, hebben jullie soms ook zo'n gevoel? |
Nee want ik ervaar wel genoeg vrijheid.
Waarom doe je dat dan niet? En ga je een jaartje lekker wat anders doen. |
Ik ga dit jaar het zelfde doen, jaartje rondtreKken en afwisslend werken en vakantie vieren
Ps kijk; into the wild |
Zo'n gevoel heb ik ook niet. Maar misschien kan je wat meer leuke dingen doen? Of inderdaad een jaartje wat anders doen?
|
Ja dat gevoel ken ik wel. Dat het eigenlijk allemaal gewoon teveel is en je niet meer gevoel van échte vrijheid kan ervaren, maar alleen maar 'moeten' voelt. Ik zou soms ook het liefst mijn koffer pakken en de wereld intrekken.
|
Ik heb dat gevoel ook wel, ik ga denk ik deze voorjaarsvakantie maar ergens heen om weer even uit te waaien. Een keertje in het weekend weg kan ook werken.
|
Ik zou er zo dolgraag een tijd tussenuit gaan, weg van alles en iedereen in mn huidige hell.
Over twee jaar ben ik zestien dan ga ik hopelijk overnieuw beginnen voor mezelf ergens waar ik zelf wil zijn ik zou er zelfs klaar voor zijn zelfstandig naar het buitenland te vertrekken:P |
Doe wat je niet laten kan?
|
Ja! Een wereldreis maken of gewoon aan het strand gaan wonen ofzo, dat zijn echt mijn dingen! :d
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:36. |