![]() |
Slapen met bh aan
Hoi, ik heb een vraag: ik heb wel gehoord dat slapen met je bh aan slecht is, maar wat is er dan zo slecht aan ? :confused:
|
wat ik daarover heb gehoord is dat de spieren in je borsten dan langzaam verzwakken waardoor je eerder hangtieten krijgt.
|
Citaat:
|
|
Citaat:
Ik heb best grote borsten en ik slaap niet op m'n buik dus die bh gaat aan :D |
Tenzij je van plan was seks met je BH te hebben, denk ik dat deze beter op lifestyle past. ;)
|
Wmb geen beha's in bed. Dat slaapt helemaal niet lekker
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Mja, gewoon doen wat je het prettigst vindt! |
Toen ze nog stevig en purky waren sliep ik liever zonder bh. Maar nu de huid wat slapper is slaap ik toch echt elke nacht met n bh. Liefst nog voorgevormd ook en n strak hemdje er over heen. Anders lig ik op zo'n klein huidflapje, ik slaap op mn buik. En ik kan echt niet tegen flapjes :p Ze zijn sindsdien wel weer wat steviger (y):cool:
(nu niet denken dat ik ze over mn schouder kan gooien ofzo hoor :o) |
Citaat:
|
Citaat:
Tuurlijk zit dat irritant, zo'n verschoven bh, maar zo'n drama is het nou ook weer niet :D |
Citaat:
|
Ik snap niet hoe mensen met een bh aan kunnen slapen.
|
Geen moer van waar, ik heb het jaren gedaan. Maar zonder BH is wel lekkerder hoor.
|
Ik slaap alleen met bh als ik ongesteld ben.
|
Waarom wel met bh aan als je ongesteld bent?;)
|
Ik slaap lekker naakt ...
|
Ik slaap alleen met een bh aan als ik het koud heb
|
Ik slaap eigenlijk alleen in de winter met een BH, aan.
|
Citaat:
|
Het is maar net wat je gewend bent denk ik, ik slaap zonder en als ik per ongeluk met slaap zit dat niet echt lekker.
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat je vooral voelt zijn de elastieken op je rug en bandjes die verschuiven omdat er geen gewicht meer aan hangt en voorgevormde cups undso, en ik denkdat dat inderdaad n kwestie van gewenning is. |
Citaat:
|
Citaat:
gaan je borsten lui worden waardoor ze eerder gaan hangen, dus die doe je beter uit terwijl je slaapt . |
Citaat:
|
Citaat:
Borsten gaan hangen bij teveel vel en te weinig inhoud. Meestal teveel vel. Wat alleen maar toeneemt bij hangen en bungelen. Beha's zijn superfijn en als je het daar niet mee eens bent dan heb je de verkeerde *O* |
ik heb eigenlijk altijd bh aan,
behalve als ik douche. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:38. |