![]() |
naakt douchen na de voetbal??
...
|
In de bro-code staat dat er niet over dingen worden gepraat die in de kleedkamer gebeuren, en als de handdoeken naar beneden gaan ga je niet rondkijken maar je blik op
de muur focussen Er staan nog veel meer belangrijke dingen in de bro-code dus ik zou dat maar even in google opzoeken |
Heb je iets waar je je voor schaamt dan?
Als je lul gewoon gemiddeld is en niet anders dan die van anderen, dan zou ik het wel doen. Ik zelf heb het nooit gedaan, deels omdat het niet door iedereen gedaan werd en omdat ik wel van wat privacy hou. Succes in ieder geval! Ik snap dat je met zoiets in je maag kan zitten. |
Ik zou gewoon aankijken wat de rest van het team doet. Misschien houden ze allemaal wel een boxer aan oid. En als ze dat niet doen dan ga je toch gewoon mee? Of misschien gaan ze wel helemaal niet douchen. Er is niks om te schamen. En ze gaan echt niet de hele tijd staren ofzo. Waarschijnlijk is het eerst ongemakkelijk, maar daarna wordt dat echt wel minder.
|
Ik mis de optie;
-in de blote bats! Ga me er niet druk om maken, zal als de tief meuren als ik niet douche. In je boxer, dat staat pas debiel. |
ik kwam ook pas op m'n 14e in een voetbalteam (dames) en dat hele team kende ik eigenlijk wel. allemaal vriendinnen, kennisen, klasgenootjes. eerste x is 't even spannend, maar iedereen doet 't. ze kijken je eerder raar aan als je met boxer aan gaat staan douchen dan dat je zonder gaat. dus waarom jij niet?
gewoon zonder boxer als ze dat allemaal doen zou ik zeggen. |
Ik snap het niet zo goed :). Ik sport op het moment niet, dus ik douche ook niet in teamverband, maar goed. In de sauna ben je ook met zijn allen naakt, en dat kan me ook niets schelen.
Sterker nog, ik geloof dat ik een sauna, weet niet welke, een keer ergens een bordje heb zien hangen: Beschaving vraagt niet om naakt zijn, maar naakt zijn vraagt wel beschaving. Vond ik wel een mooie :'). Zolang je niets vreemds doet is er toch niets aan de hand met naakt zijn? |
waarom staat dit op seks?
gewoon naakt douchen en niet zo janken |
Iedereen bij ons doucht met onderbroek aan, en bij klasgenoten doen ze dat ook op de vereniging, k weet niet hoe dat bij jou team is maar zie eerst maar is of ze wel allemaal hun onderbroek uit doen met douchen.
|
Dit is misschien meer iets voor L&G:)
|
Al die jongens hebben een piemel. Doe es niet zo kinderachtig jonge.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zou thuis douchen...
|
Zelf douch ik wel gewoon altijd na het sporten op 't sportcentrum. Het was bij ons ook heel normaal dat iedereen ging douchen. Maar als iemand niet wilt, dan was dat ook prima. Het is vooral wat je zelf fijnt vindt en vooral niets doen omdat iedereen het doet.
|
Citaat:
Als je het overigens echt lastig vind, kan je het toch ook gewoon zeggen tegen die vriend/klasgenoot? Wat zij er van vinden? |
Citaat:
dit mag niet je moet gewoon douchen op de voetbal |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
haha :D had je door dat je met het verkeerde account postte en nu je post verwijderd?
forumbazen hebben de fijne extra functie dat je kunt zien met welk ip-adres iemand forumt. En ja als er dan 4 accounts hetzelfde ip-adres hebben is dat meestal ook een en dezelfe persoon (tenzij het school-ip's zijn natuurlijk) maargoed dit is allemaal vreselijk off-topic dus tot zo ver deze discussie. |
Citaat:
|
Gewoon douchen!
Ik heb waarschijnlijk tkleinste pietje van heel dat forum hier. Ik heb al in verschillende sportclubs gezeten: voetbal, basketbal, karate, ... en ik douchte altijd na iedere training. Veel properder! Je moet gewoon zo denken: Als er gast zit te lachen met je klein pietje dan is hij: 1. massas onvolwassen en kinderachtig 2. een dikke homo, want welke jongen zit nu tegen iedereen te zeggen dat ie naar een anderen ze pik eeft staan zien? Dus mijn advies: gewoon douchen en als er één ambetant doet, schijt je hem gewoon uit voor homo en moe ge maar zeggen dat ie u zak kan opblazen. :D ZACK.BE PS: Zoals die gast met z'n bro-code zei: Probeer zelf ook nie naar een ander z'n pik te staan zien, ook niet uit nieuwsgierigheid! Tenzij dat je homo bent dan zou ik mijn ogen de kost geven. PPS: Ik heb zeker niets tegen homo's of zo. Zelfs veel homo's in mijn vriendenkring, moesten mensen zich aangevallen voelen. ^^ |
Citaat:
iedereen doucht daar, naakt of niet naakt!! |
Gewoon douchen, het is toch een vriend?
En, what happens in the kleedkamer, stays in the kleedkamer. |
Citaat:
|
Citaat:
|
gewoon douchen, met je pietje naar de muur, en neit naar anderen kijken. Read the bro-code.
|
Citaat:
|
ja sorry ik weet niet waar die staat, ik ben een meisje en ik zit niet op een sport waarbij je na afloop moet/mag douchen, bij ons is het neit verplicht/ ze verwachten het niet en dat is op turnen.
ik zal nog wel even kijken of ik het kan vinden |
http://pdfcast.org/pdf/the-official-bro-code
op die site kan je de bro code online lezen, maar hij is wel in het engels en een (niet zo groot) stukje gaat over dat in de kleedkamer/bij de douche |
ja en als je die bro code wat aandachtiger leest dan zie je dat er ook een hoop onzin in staat. dat wat je daar leest zou ik dus wel met een korrel zout nemen ;)
|
Citaat:
Edit Hoe komen jullie er eigenlijk aan?Je mag het niet eens lezen, het is de bro-code... |
Ik zie er echt geen probleem in hoor.
Gewoon douchen :P |
Citaat:
verder heb ik hem niet echt helemaal aandachtig zitten lezen hoor, alleen ff doorgeken of er iets over douchen bij gym instond, en dat was zo. |
Citaat:
|
bij mij in het team doucht iedereen gewoon met hun broekjes aan, na het douchen handdoek om je middel en onderbroek verwisselen
|
Citaat:
|
Staart iedereen constant naar elkaar?...
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:10. |