![]() |
al anderhalf jaaar.
uhm. oke hoi. :'3
ik ben al bijna anderhalf/2 jaar verliefd op dezelfde persoon. en we zijn wel 's naar de bios &zo geweest.. maar verder nog niks enzo. een heleboel mensen zeggen dat hij my leuk vind, maar ik weet niet of dat waar is want hij ontkent het meestal niet, maar verder doet ie ook niks. x'd dus nou weet ik niet echt wat ik moet doen. tips? :'D |
oke als hij het niet ontkent dan is dat waarschijnlijk omdat hij stiekem hoopt dat jij het weet.
als jullie al wat hebben afgesproken geeft dit aan dat jullie dus waarschijnlijk het leuk vinden om bij elkaar te zijn? ik zou zeggen push het een beetje door met hem af te spreken en probeer vaak af te spreken en niet eens in de 2 weken... want dan komt er wat meer vaart in... voor de rest lijkt mij dit een geval waarop het mooi zal eindigen... (vertel anders wat meer, kunnen we beter situatie inschatten ;)) |
Iedereen die je niet leuk vindt, zal het meteen ontkennen. :Y En mensen zeggen zulke dingen (vaak) niets voor niets! Waarschijnlijk durft hij gewoon evenmin als jij, dus misschien moet je het er eens iets eh, dikker bovenop leggen? ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hmmm...
oke lijkt me gewoon een situatie waar alleen nog maar door een van jullie 2 moet proberen een stap te zetten... en het lijkt me het slimst als jij dit doet.... Probeer met hem af te spreken en probeer wat closer te zijn, geef hem meer aandacht (bijv. zoals ik eerder zei: veel afspreken laat merken dat je iets met hem wilt doen), zorg ervoor dat je wat meer opvalt... Jongens zijn niet erg goed met subtiele hints dus dat is het dan... ik zou zeggen jij moet de eerste stap doen want jij wilt ergens komen ;) (niet geschoten is altijd mis) |
Citaat:
|
hoe gaat het nou?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:41. |