![]() |
[tekening] maar weer es tekening ge-upload
Eindelijk gelukt... :S
http://aol.axsstudios.com/webcon/upl...d/20515736.jpg Constructive criticism welkom! =) |
Ow en let niet op linkerventje, die stond toevallig op zelfde blad... was maar schetsje. En ja tis een rotscan en te donker enzow
|
Nice! :)
|
Gezicht is zeer mooi!! Alleen de ogen zouden nog wat meer moeten leven... Ze passen niet echt in het plaatje. Verder ben je wel een talent!!
|
de mond is sir koel naar mijn mening echt fet joh, de rest fan het gezicht vinnik ook goed, alleen het haar vind ik wat minder mooi iets te streperig ofzowiets:)
|
ik vind het gezicht goed getekent. De schaduwen zijn precies getekent als ze zouden moeten zijn. Alleen de ogen vind ik een beetje raar.
|
mooi hoor.. ik vind die ogen wel weer iets extreem helders en duidelijks hebben... mooi
|
(y)
|
Cool. =) Alleen kunnen het haar en de ogen wel iets beter uitgewerkt worden.
|
Je weet al wat ik er van vind, maar zal het nog eens zeggen. ;)
De schaduwwerking in het gezicht vind ik echt heel goed gedaan. De lippen zien er ook erg goed uit. Als je iets aan de ogen en het haar wil doen, zou ik aanraden wat meer schaduw toe te brengen. Doe een beetje lichte schaduw in de ooghoeken zodat de ogen boller gaan lijken. Het haar kan je bij de haarlijn wat donkerder maken en iets lichter op de plaats waar het naar beneden valt (ik ben dus heel slecht in het uileggen van dingen :p). Maar naar mijn mening ziet hij er al heel mooi uit. ^___^ |
Zeer dope.
Niks aan toe te voegen |
Citaat:
Haar ben ik altijd slecht geweest... meestal hebben ventjes bij mij n helm ossow op, of gewoon kaal en dan horentjes enzow. :D Bedankt iedereen! :) (Niet gedacht dat iedereen em zo mooi zou vinden...) |
ik vind je mond 'te lief', maak hem wat aggressiever..
|
Hij's onwijs :cool:
maar hij kijkt een beetje suffig vind ik. hij mag best wat bozer kijken voor de rest nice piece of art (y) |
Citaat:
Citaat:
|
Het gedeelte van de kin en de mond is echt heel gaaf gelukt. Echt heel goed perspectief, die mond heeft echt relief zeg maar, dat zie ik niet vaak op tekeningen hier!
Echter is alles boven de neus niet echt mooi in mijn ogen, dat is minder drie demensionaal. |
Zijn ogen zijn een beetje te groot, lijkt me, maar ik weet het niet zeker.
Het haar is jammer, veel te ... strepig, duidelijk niet haar. Verder (y) |
waar hebben jullie 't over??? xie hemaal geen gezichtje.... :confused:
|
Die stond er eerst wel.. kweenie wat er gebeurt is.. :/
|
terrorists win????
vast niet de bedoeling... hoop ik |
LOL... ben ik paar daagjes weg, wordt mijn piccie opeens vervangen. :D Stelletje eikols... mja, nog maar een x uplooien maar.
http://www.geocities.com/geertvander...meneertjuh.htm |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
nu weer on topic |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:03. |