![]() |
is het gek dat ik soms [gay] dingen met een maat van me doet
hee
ik doe weleens rare dingen met een maat van me (die soms een beetje gay zijn) ik doe dit ook alleen met hem en niet met andere gasten uit onze vrienden groep. Ik wou eigenlijk weten of jullie ook wel eens zoiets doen. of mischien vinden jullie het wel gek en raar ofzo?? geef gewoon maar ff je mening |
Als je jong bent probeer je dingen uit, dat is heel normaal dan hoef je niet meteen gay te zijn.
|
Rare dingen die soms een beetje gay zijn kan je op heel veel manieren interpreteren.
|
ja en dit hoort dan weer op seksualiteit!
|
Citaat:
|
Nou, je kan meerdere dingen bedoelen, van grapjes dat je doet alsof je gay bent tot ruige seks.
|
Citaat:
dan zijn we bijvoorbeeld aan het stoeien ofzo en dan doet hij net of ie me in me reed aan het nemen is :bloos: (dit is wel altijd voor de grap hoor) (y) is dit heel erg raar?? |
Citaat:
|
Gewoon grapjes is niet raar, dat heb ik zelf ook heel vaak gedaan met vrienden en doe ik nog steeds wel eens af en toe.
|
dit is ook niet het enige hoor!!
er zijn meer dingen maar is te veel om op te noemen. maar maakt het ook niet uit in welke maten je dit doet we doen namelijk heel vaak dit soort dingen |
Nou ja.. als je nog steeds alleen grapjes bedoelt kan ik anders dan zeggen dat het heel veel voorkomt.
|
ja ik heb het nog steeds over grapjes
maar mooi dat het normaal is dankan ik er gewoon mee doorgaan dit is toch niet erg he of is het beter dat ik hier mee stop of alleen de dingen die te ver gaan niet meer doen?? |
als jij het grappig vindt, en je maat vindt het grappig, dan is er niks aan de hand. zodra 1 van jullie het niet leuk meer vindt of zich er ongemakkelijk bij voelt, moet je ermee ophouden. zo simpel is het.
|
Citaat:
maar denk toch dat ik stop met de dingen die te ver gaan niet dat we straks iets voor elkaar gaan voelen ofzo |
Je gaat niet 'iets voor elkaar voelen' alleen maar omdat je samen seksuele dingen doet! Als jij hetero bent, kun je nog zoveel 'homodingen' doen, je zal er echt niet spontaan op mannen gaan vallen.
|
Citaat:
dat hij soms iets te serieus is |
hij kreeg ook een keer een stijve snikkel (volgens mij) :bloos:
moet ik hier nou conclusies uit gaan trekken of kan dit ook perongeluk zijn gebeurt of lag dit misschien wel aan de locatie/omgeving |
Gewoon op je gevoel afgaan tok... Luister naar wat je hart zegt
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mannen zijn de bom ja! xD Er gaat waarschijnlijk geen dag voorbij dat ik van die seksistische homoseksuele gebaren maak. ^^ Ik doe dat wel alleen met mijn broer of vrienden die zo goed als een broer zijn. Minder goede vrienden kunnen wel eens verkeerde gedachten krijgen. ^^
|
Citaat:
|
Citaat:
maar denk dat de buitenwereld dat wel heeft |
is hij misschien gay?
|
Citaat:
ik denk alleen niet dat ik het hiermee met hem over kan hebben. |
O drama, je zou toch maar gay lijken. :| Als je dat zo erg vindt (wat mensen denken, wat vrienden eventueel wel niet voor verborgen geaardheid hebben, dat je ook maar íets aan homo's in je omgeving vindt) doe die dingen dan niet. Of leer om je er minder druk om te maken, want als hij je niet aanrandt, zie ik het probleem niet. Jongens doen zo vaak raar. ;)
|
ik zou zeggen vraag het mischien wil hij je wel echt neuken
|
Citaat:
|
Ik heb het zelf eens een keer echt gedaan met een vriend van me, iedereen experimenteert in zn puberteit.
Ik heb nu gewoon een vriendin en ben niet bi. |
Citaat:
|
Citaat:
|
ow ik heb wel eens geexperimenteerd met een vriend van me;) best leuk hoor XD
|
Citaat:
|
precies et zelfde als wat je met je zelf doet en nog iets meer miss.
|
Is niet gek ofzo.
Ik ben ook hetro en wil ook wel eens wat proberen met een jongen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Volgens mij is het gewoon bromance, dat is helemaal niet raar
|
nou ik deed het ook mr ik ben nu 14jr en doe dat soort dingen niet meer :$
ik denk dat het ook een beetje licht aan de leeftijd die je hebt of het gek is of niet. ikzelf deed het tot mijn 13jr ong ik heb wel gay gevoelens en ben denk ik BI. gr mij |
Citaat:
|
ik zou eigg niet weten srry :$
|
ga gewoon door met de dingen die je doet
er is niets vreemd aan iedereen heeft het wel eens gedaan maar ze zeggen van niet |
als ik een jongen was geweest, en de mogelijkheid had gehad om dat met een vriend te bespreken, zou ik het denk ik ook gedaan hebben. gewoon spannend.
zolang jullie het allebei willen is het toch niet erg, en je hoort vaker dat mensen dit doen, dus schamen hoef je je ook niet. |
Citaat:
|
Ben ik nou de enige die 'shocked' is (of verbaasd; dat is misschien een beter woord) dat zoveel jongens blijkbaar dit soort dingen doen? Ik zeg dit without judgement, want iedereen moet lekker doen wat-ie niet laten kan, maar ik ben nooit preuts geweest en geen van mijn vrienden is preuts, maar ik heb werkelijk nog nooit in mijn omgeving ook maar een hint gehad dat dit op grote schaal gebeurde. Vooral niet op de leeftijd 13-16, want juist in die leeftijdscategorie zijn jongens vaak nogal homofoob..
Anyway, ik had in ieder geval niet verwacht dat het zo vaak gebeurde en door veel mensen als 'normaal' werd beschouwd, want ik ben er nog nooit mee in 'aanraking' gekomen, zeg maar. :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik weet ook dat 'shocked' of 'verbaasd' misschien verkeerde woorden zijn, want het is niet alsof ik met mijn mond open dit topic heb gelezen, maar ik had echt niet verwacht dat dit op grote schaal gebeurde. Dat jongens homofoob zijn is overigens wél waar, volgens mij. Het wordt niet voor niets zo vaak als scheldwoord gebruikt en bijvoorbeeld dat topic op Psychologie een tijdje geleden geeft wel aan dat jongens er ook echt mee kunnen zitten als ze (terecht of onterecht) zo worden genoemd. En vooral op de leeftijd 13-17 (of iets in die richting) had ik niet verwacht dat jongens dit met elkaar zouden doen, want op die leeftijd is het roddelcircuit heel erg actief (middelbare school is vreselijk wat dat betreft) en zo'n 'risico' nemen is nogal wat. Ik weet niet of je begrijpt wat ik bedoel, maar meh. Had het toch echt niet verwacht. :D |
Citaat:
Ik bedoel trouwens niet dat je arrogant over komt of zo. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:17. |