![]() |
LL saait gewoon niet wat humor is #1303
*O*
|
heb ik meteen gezegd wat ik zeggen wilde.
En @Sarah: ai :s |
oh mijn saaintimenteel en klef was te laat :"(
|
Een mededeling dat iemand bij de supermarkt vis heeft gekocht, is naar mijn mening inderdaad geen humor.
|
Citaat:
|
Egons titel is :bloos: ;)
Citaat:
|
Citaat:
|
ik zag even voor me hoe een man zonder hoofd een vis ging kopen in de supermarkt en die vis op de plek van zijn ontbrekende hoofd legde en vastbond en zo zijn hoofd langs de scanner bij het kassameisje ramde :D het zag er stiekem wel grappig uit.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Kun je nagaan hoe slecht ik er in ben :D
|
Citaat:
wtf (ik zet er voor de zekerheid nog even wtf bij, voor men denkt dat ik op je glij :o) |
Absinthe: Geile weerwolfspelletjes? Really :D
|
Citaat:
Ik snap uberhaupt niet hoe eten op het idee komt om te bederven als het in de vriezer zit. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Bij 'ranzig' heb ik altijd een associatie met reuzel.
|
Citaat:
Chagrijn. |
Ik ben thuis. *o*
En nu heb ik ook zin in midnightsnacks. Zou gesmolten camembert op toast lekker zijn? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en als ik aan reuzel denk denk ik aan vet en als ik aan vet denk, zie ik al snel dit beeld voor me http://lh5.ggpht.com/_SZekRLdFEow/Ss...beuysstoel.jpg voila, een stoel met vet erop! |
Citaat:
|
Blah, ik had gehoopt op een leuke 24 uur met...maar volgende week is het met die KLEFFE Albert Verlinde :(
|
Citaat:
Citaat:
Maar die heeft zand in zijn kut vandaag, dus laten we dat maar niet te serieus nemen he! |
Citaat:
|
Dat ziet er in elk geval weer ranzig uit, dus dan is de cirkel rond!
|
Wat Abs en LL doen is anti-klef!
|
Citaat:
Misschien moet ie even wat inside humor met z'n dinnetje ontwikkelen, wordt ie dan weer wat gezelliger. |
Citaat:
Spoiler
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
LL ging in discussie met Holle Bolle Gijs en Holle Bolle Gijs won :D;d;:D;::D:D;
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
farmville laadt steeds voor 95% en houdt dan weer op
|
ik duik dit boek weer in, welterusten kibbelaars!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:35. |