![]() |
nokia 8210 ---> ?!? brommer ?!?
ik heb een blauwe nokia 8210 + lader en nog frontjes voor de 3310, 2: orgineel blauw en nog een witte met wat dingetjes erop ook orgineel. en die wil ik ruilen tegen een brommer :
Vespa ciao (als het maar eerlijk en compleet is,uiterlijk maakt niet zoveel uit) Gillera citta (als het maar eerlijk en compleet is,uiterlijk maakt niet zoveel uit) tomos (moet hellemaal goed zijn en mooi/en eeeeerlijk) Honda mt (5) (eerlijk en alles moet goed zijn en goed lopend,uiterlijk maakt niet zoveel uit) Suzuki TS(X) (eerlijk, goed lopend , en lampen etc moeten het doen, uiterlijk maakt niet zoveel uit) Yamaha DT(R) 50 of 80 cc (eerlijk , goed lopend, lampen etc.. moet goed zijn en uiterlijk maakt niet zoveel uit) mail me !! willyfrankot@keyaccess.nl mzzl ! Peter |
ik ben achterlijk.
|
Citaat:
|
te lui om te sleutelen ? :D
|
Een mobiel telefoontje tegen een brommer?
Ligt het nou aan mij, of is het nogal een oneerlijke ruil? |
ligt eraan, je hebt goedkope tomosjes die ook nog lopen en goed in de verf zitten
|
ik ga geen kuttelefoon tegen een scooter ruilen..
niemand denk ik overigens |
btw ik heb nog een telraam staan ...... iemand ruilen tegen een stereotoren??
|
hoewel ik de deal ook lichtelijk unfair vind denk ik niet dat we echt gebaat zijn bij een flame
dank u |
Ik ken iemand die had een V-serie motorola geruild tegen een brommer (cita)...
Dus zo gek is het niet. |
tsja, waarom zou je geen 8210 kunnen ruilen tegen bijv een puch of een vespa.. what's the problem with that? ..waarde kan zeker wel gelijk zijn
|
Citaat:
|
het valt altijd te proberen :D
wie niet waagt, wie niet wint! ..ofzo.. |
Citaat:
|
Citaat:
mag ik vragen waar je dit allemaal gejat hebt :D:D:D:D |
Citaat:
Hij wil het RUILEN tegen een van die dingen... :rolleyes: |
Citaat: