![]() |
schaamhaar of kaal in de kleedkamer???
hee
wij moeten op de voetbal gaan douchen. dit deden we altijd al maar tot nu toe stond iedereen vaak in zijn boxer nu gaan we gewoon lekker naakt douchen :bloos: dit hebben we onderling met het team afgesproken (y) iemand heb die stelling er gewoon ingegooid en we hebben soort van gestemd ik stemde gewoon voor net als een groot deel van het team (beter voor de teamspirit) maar ik weet niet wat iedereen met zijn schaamhaar doet?? :confused: straks is het normaal om een volle bos te hebben en dan sta ik daar kaal of is het normaal om kaal te zijn en dan sta ik daar met een volle bos heeft iemand misschien ervaring of misschien wel tips??? |
Ik vind het sowieso hygiënischer om het bij te houden. Zorg gewoon dat het er verzorgd uitziet, dan zit je altijd goed.
|
gewoon er tussen in zorg ervoor dat hetr niet eruit ziet als een tuin die 3 jaar niet aangeraakt is maar ga het niej kaal maken...
er tussen in dus veel geluk op voetbal ;) |
(y)
Citaat:
maar moet ik dan knippen?? en moet het heel kort zijn om het er verzorgt uit te laten zien?? ik hoop dat het goed overkomt op de rest :bloos: |
ik zou zelf met een scheermejse gewoon 1,5 cm ofzow van je huid af een paar keer er langs gaan (pak misschien een van je ouders ofzow...)
zie het maar als gewoon haar dat hoeft niet kort te zijn om er verzorgd uit te zien probeer het een beetje de bovenste laag weg te halen... veel geluk ;) |
Citaat:
nu maar hopen dat het goed komt tijdens het douchen :) |
hee wij hebben sinds kort ook besloten om lekker naakt te aan douchen :bloos:
veel beter!! (y) (y) (y) ik had eerst een flink bosje maar heb toen wat geknipt voor dé eerste keer ik heb het toen ff bij iedereen zitten te observeren en iedereen was zo goed als kaal :bloos: dus heb ik sinds dien ook altijd van te voren geschoren als ik jou was zou ik het gewoon eve aankijken en dan actie gaan ondernemen |
Citaat:
naar hoe hun snikkel eruit ziet! :nono: (n) |
Citaat:
neej probeer maar eerst van ik zei want dan kan je altijd nog allebij de kanten op ;) |
als je er zo erg over twijfeld idd doen wat olha1 zegt.
Mijn ervaring is dat het niet zo veel boeit. Jullie zijn daar gewoon als team aan het douchen, omdat je ervoor gesport hebt en niet omdat jullie zo graag willen zien wie zn schaamhaar op welke manier bijhoudt (of niet). |
Citaat:
|
Citaat:
en wil geen buitenstaander zijn met een bos haar waar je vlechtjes in kunt draaien :n |
Citaat:
|
Citaat:
|
tondeuze 3 mm is ideaal, bijna kaal maar geen jeuk.
waarom mag iedereen kommentaar leveren op jou haardracht terwijl je zelf niet mag kijken/staren? |
Citaat:
bij deze dan maar direct een slotje erop. Mensen die in zichzelf gaan praten. moet niet gekker worden. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:58. |