![]() |
Deze saai is.. OVER 4000 euro #1304
;)
|
andere aflevering. Zo'n vrouwtje van in de 90. 'ja, we hebben mijn oude meuk bij! Ouwe meuk van oma!' :D
|
prima titel :cool:
|
RP hoe heet ben je hier morgen dan :bloos:
|
Zag een koperen bel hangen bij de 2e hands zaak voor 20,-
natuurlijk dacht ik FUCK DIE IS FUCKING VEEL WAARD! die volgende week hangt precies dezelfde bel er weer -_- |
Citaat:
|
Citaat:
|
:bloos: pb
|
:bloos: Omg RP!
|
-_- nou moet ik wel wennen, dat je zus en kazet hier zitten en bla...
|
Die hoeven dat ook helemaal niet te weten :d
|
:D ja fuuu als jij dit nu zo post hier.. mafkees ben je ook :P <3
|
whut
|
Wat je pmde bedoelde ik! :o mafkees
|
Citaat:
|
vieze batsapen
|
oh god hebben jullie iets ofzo?
|
Je bent zelf een vleermuizenaap :mad:
|
Hoi Pip :o Ik bats je zusje ja.
|
zeg bas, ik heb trouwens schoenen gekocht die in de verre verte misschien wel iets weg hebben van jouw ultralaarzen.
|
Picture!
Wanneer ben je jarig dan? |
'Ouwe meuk van oma' :D
|
haha mooie bitchfight in het fototopic op onzin. Ome dith voelt zich nog steeds een beetje fb.
|
hoe lang blijven jullie nog doorgaan met faken? :d
|
Sars, ik ben de hele avond al aan het uitzoeken hoe ik een x264-file en een srt-file samen can encoden, maar ik kan het nergens vinden:(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
huhu mijn vader heeft een paar vrienden op bezoek. Ik ging naar beneden om een biertje te pakken, zitten ze allemaal op een rijtje met hun kin op de borst. Ze waren elkaars borsthaar aan het vergelijken :D;;::D
|
Citaat:
|
Citaat:
:confused: morgen komen wel foto's dan maar. Ofzo |
Citaat:
|
Citaat:
|
hahaha god de tering. Die nelleke van der krogt van tussen kunst en kitsch.
'ja...ja..dit schilderij heeft als kleur...nou ja. ik vind het een beetje POEPBRUIN. maar ik ben geen kenner' stel je voor dat je daar een kenner voor moest zijn, kenner in poepbruine kleuren :cool: |
ze is echt een troll, dat kan niet anders :D
|
Avond mensen *O*
Kom net bij Absinthe vandaan en ben stiekem heel blij dat ik vannacht gewoon in m'n eigen bedje slaap ipv in Tilburg slapen en morgen vanuit Tilburg met al m'n slaapzooi van 3 nachten brak naar m'n werk moeten :o |
dag sann, was absinthe weer helemaal beter?
|
Nee, ze klonk nog behoorlijk als een 0906 belmeisje. Maar het ging al wel weer beter (Y)
|
ah, gelukkig. Je weet het nooit met jullie, stelletje ruigerds!
|
Nja Absinthe, Medeia, Carn en Kees gingen nog bruut bier drinken, dus het is natuurlijk maar de vraag hoe ze zich morgen voelt!
|
Oh en Lorelei en Rationeel naamzoek, nog bedankt voor de lift, jullie zijn de liefste <3.
|
Een avondje drinken doet soms wonderen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
nice nice (y)
moet d'r nummer eens hebben! |
Als ze d'r goedkeuring geeft zal ik 'm je pm'en :y
|
RP :d lekker subtiel weer hè!