![]() |
Probleempje pijpen kiezen
Dag forumers!
Graag zou ik een probleempje aan de 'kaak' stellen. huhu, woordgrapje, want het gaat over kiezen. Ik heb geen probleem met mijn vriendje pijpen, vind het zelfs best leuk, maar er is een klein probleempje. Meer een ongemakje. Als ik hem te diep in mijn mond neem, schrapen mijn achterste kiezen aan weerszijden langs zijn penis. Dit is voor hem natuurlijk niet leuk. En voor mij ook niet speciaal, moet ik zeggen. Het gaat echt om mijn allerachterste kiezen - betekent dit dus dat zijn penis gewoon te breed is voor mijn mond, en deepthroaten er voor ons niet in zit, of is het op te lossen met mond verder open of met andere techniek? Hartstikke bedankt :) The Larch |
Hmm ik weet niet in welke houding hij ligt als je hem pijpt, maar je kan het eens vanuit een ''andere hoek'' proberen. Dat is het enige wat ik kan bedenken eigenlijk.
|
Lijkt me niet dat hij te dik is als je alleen je achterste kiezen hem raken. Het kan vanalles zijn waarschijnlijk, misschien is het de manier hoe je je kaak open hebt, de manier waarom je kiezen staan of zoals al gezegd de positie waarin jullie bezig zijn.
Als je kiezen gewoon recht staan ten opzichte van de rest van je tanden, dan zal dat het niet zijn. Heb van horen zeggen dat het voor meisjes helpt als je je kaak in dezelfde positie hebt alsof je de letter 'O' zegt. En als dat niet helpt, inderdaad een andere positie proberen. Je moet je ook realiseren dat de vorm en de richting van de penis van je vriendje uitmaaken, bij de meeste mannen is ie een beetje omhoog gekromd, maar je mondholte kromt juist een beetje naar beneden :P |
behalve door geforceerd je kaak ontzetten kun je er niet veel aan doen, me dunkt :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Oftewel: open die waffel en pijpen maar.
Dat helpt ook alleen maar als de ts niet heel erg smalle kaken heeft. Die vorm zal nooit veranderen, en een piemel in stijve conditie naar binnen slobberen, terwijl je smalle kaken hebt, betekend dat je mond verder open moet. En of dat zo comfortabel is, kun je je afvragen. Deepthroat is overigens geen vereiste voor een goeie blowjob. |
doorgaans is een penis wat breder dan dat hij ehhh, hoog is. dus zijwaarts pijpen is ook nog een mogelijkheid :)
|
Citaat:
|
het gaat niet om een enkele millimeter hoor, misschien past het nu perfect (Y) :D
|
Heb er nooit echt op gelet moet ik toegeven, maar de mijne is toch nog wel aardig gelijk in dikte in beide richtingen volgens mij :P
Bij de eikel in ieder geval, verder naar beneden beschilt het wel duidelijk meer inderdaad, maar respect als een meisje die zo ver in dr keel krijgt xd Overigens, zoals al werd gezegd, deepthroat vind ik ook geen vereiste voor een goeie pijpbeurt :D |
voor het beste pijpwerk, gewoon alle verstandskiezen laten trekken
|
Citaat:
Citaat:
Misschien maar gewoon niet deepthroaten dan inderdaad. Niet te lang in elk geval - kaakkramp is niet zo erotisch. Soms voel ik me er een beetje toe verplicht, omdat ik het kan, en dan voelt het niet eerlijk om het niet te doen, zegmaar. Citaat:
|
Citaat:
|
Dat het fysiek niet prettig is betekent toch niet dat het niet kán? Ik kan best doorgaan met pijn in mijn kaak, zonder dat hij daar iets van merkt. Anale seks is toch net zoiets - het kan best, ookal is het geen prettig gevoel. En hij hoeft daar niks van te merken.
|
Citaat:
Persoonlijk vind ik wel dat seks plezierig moet zijn voor beide mensen. Ik geniet ook minder als ik weet of vermoed dat de persoon met wie ik het zou doen er niet van geniet voor welke reden dan ook. Misschien denk je vriendje er net zo over, dus het kan denk ik geen kwaad om gewoon erover te praten. Ik weet zeker dat er genoeg andere dingen te bedenken zijn die fijn zijn voor jullie beiden ;-) |
Niet zo diep in je mond nemen. Dieper is niet beter. Zijn meeste gevoel met pijpen zit sowieso aan zijn eikel en voorhuid.En deep throat is ontzettend overrated.
|
Spreek voor jezelf
|
Voorhuid gevoelig? Ik kan me niet voorstellen dat spelen met een voorhuid tot orgasmes kan leiden. En joden en moslims dan?
Nou: ja, als je er in gaat zitten bijten, dan is een voorhuid gevoelig. Maar lekker? Neu |
Citaat:
Citaat:
Maar, bij deepthroating is het toch juist dat je keel de eikel stimuleert? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Aan de andere kant: Als jij niet kunt deepthroaten zonder je kiezen te "gebruiken", kun je het inderdaad misschien maar beter laten :o |
Wat ik wel merk is dat het makkelijker gaat als we meer in een standje 69 houding zitten/liggen, en ik hem dus 'op z'n kop' in m'n mond neem... Volgens mij raken mijn kiezen hem dan ook minder...
|
Hm, vanuit een andere hoek gaat inderdaad wel prima! Eigenlijk is het alleen een probleem als ik een beetje van onderen kom zeg maar.
Bedankt! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:13. |