Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   Probleempje pijpen kiezen (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1826434)

The Larch 07-02-2011 09:38

Probleempje pijpen kiezen

Dag forumers!

Graag zou ik een probleempje aan de 'kaak' stellen. huhu, woordgrapje, want het gaat over kiezen.
Ik heb geen probleem met mijn vriendje pijpen, vind het zelfs best leuk, maar er is een klein probleempje. Meer een ongemakje. Als ik hem te diep in mijn mond neem, schrapen mijn achterste kiezen aan weerszijden langs zijn penis. Dit is voor hem natuurlijk niet leuk. En voor mij ook niet speciaal, moet ik zeggen. Het gaat echt om mijn allerachterste kiezen - betekent dit dus dat zijn penis gewoon te breed is voor mijn mond, en deepthroaten er voor ons niet in zit, of is het op te lossen met mond verder open of met andere techniek?
Hartstikke bedankt :)
The Larch

Queasy 07-02-2011 10:16

Hmm ik weet niet in welke houding hij ligt als je hem pijpt, maar je kan het eens vanuit een ''andere hoek'' proberen. Dat is het enige wat ik kan bedenken eigenlijk.

En.Jay 07-02-2011 11:00

Lijkt me niet dat hij te dik is als je alleen je achterste kiezen hem raken. Het kan vanalles zijn waarschijnlijk, misschien is het de manier hoe je je kaak open hebt, de manier waarom je kiezen staan of zoals al gezegd de positie waarin jullie bezig zijn.

Als je kiezen gewoon recht staan ten opzichte van de rest van je tanden, dan zal dat het niet zijn. Heb van horen zeggen dat het voor meisjes helpt als je je kaak in dezelfde positie hebt alsof je de letter 'O' zegt. En als dat niet helpt, inderdaad een andere positie proberen.

Je moet je ook realiseren dat de vorm en de richting van de penis van je vriendje uitmaaken, bij de meeste mannen is ie een beetje omhoog gekromd, maar je mondholte kromt juist een beetje naar beneden :P

Rationeel 07-02-2011 11:41

behalve door geforceerd je kaak ontzetten kun je er niet veel aan doen, me dunkt :)

fizzle-fluffy 07-02-2011 12:03

Citaat:

En.Jay schreef: (Bericht 31343680)
Lijkt me niet dat hij te dik is als je alleen je achterste kiezen hem raken. Het kan vanalles zijn waarschijnlijk, misschien is het de manier hoe je je kaak open hebt, de manier waarom je kiezen staan of zoals al gezegd de positie waarin jullie bezig zijn.

Als je kiezen gewoon recht staan ten opzichte van de rest van je tanden, dan zal dat het niet zijn. Heb van horen zeggen dat het voor meisjes helpt als je je kaak in dezelfde positie hebt alsof je de letter 'O' zegt. En als dat niet helpt, inderdaad een andere positie proberen.

Je moet je ook realiseren dat de vorm en de richting van de penis van je vriendje uitmaaken, bij de meeste mannen is ie een beetje omhoog gekromd, maar je mondholte kromt juist een beetje naar beneden :P

Waarom zou de vorm van je kaak veranderen als je de 'o' zegt? :confused: het gaat toch juist om de achterste kiezen?

En.Jay 07-02-2011 12:39

Citaat:

fizzle-fluffy schreef: (Bericht 31343802)
Waarom zou de vorm van je kaak veranderen als je de 'o' zegt? :confused: het gaat toch juist om de achterste kiezen?

De vorm zal niet veranderen lijkt me, maar de opening tussen je boven en je onderkaak word wel groter. En toevallig zorgt de beweging die je maakt bij een oerdreven grote dat je onderkaak ver naar beneden gaat. Op zich logisch natuurlijk dat je je mond open moet doen lijkt me, maar ik heb gehoord dat het sommige meisjes helpt :P

Louis Armstrong 07-02-2011 13:23

Oftewel: open die waffel en pijpen maar.

Dat helpt ook alleen maar als de ts niet heel erg smalle kaken heeft. Die vorm zal nooit veranderen, en een piemel in stijve conditie naar binnen slobberen, terwijl je smalle kaken hebt, betekend dat je mond verder open moet. En of dat zo comfortabel is, kun je je afvragen.

Deepthroat is overigens geen vereiste voor een goeie blowjob.

Rationeel 07-02-2011 13:49

doorgaans is een penis wat breder dan dat hij ehhh, hoog is. dus zijwaarts pijpen is ook nog een mogelijkheid :)

En.Jay 07-02-2011 13:59

Citaat:

Rationeel schreef: (Bericht 31344109)
doorgaans is een penis wat breder dan dat hij ehhh, hoog is. dus zijwaarts pijpen is ook nog een mogelijkheid :)

Als je met zulke kleine marges aan het spelen bent, kun je em denk ik gewoon beter wat minder diep in je mond nemen ;)

Rationeel 07-02-2011 14:23

het gaat niet om een enkele millimeter hoor, misschien past het nu perfect (Y) :D

En.Jay 07-02-2011 14:42

Heb er nooit echt op gelet moet ik toegeven, maar de mijne is toch nog wel aardig gelijk in dikte in beide richtingen volgens mij :P

Bij de eikel in ieder geval, verder naar beneden beschilt het wel duidelijk meer inderdaad, maar respect als een meisje die zo ver in dr keel krijgt xd

Overigens, zoals al werd gezegd, deepthroat vind ik ook geen vereiste voor een goeie pijpbeurt :D

erkend lid 07-02-2011 18:44

voor het beste pijpwerk, gewoon alle verstandskiezen laten trekken

The Larch 07-02-2011 19:25

Citaat:

Rationeel schreef: (Bericht 31344109)

Citaat:

Rationeel schreef: (Bericht 31344298)
het gaat niet om een enkele millimeter hoor, misschien past het nu perfect (Y) :D

mja, hij is inderdaad een stuk breder dan hij hoog is, maar het doet best zeer om mijn mond zo ver open te doen..
Misschien maar gewoon niet deepthroaten dan inderdaad. Niet te lang in elk geval - kaakkramp is niet zo erotisch. Soms voel ik me er een beetje toe verplicht, omdat ik het kan, en dan voelt het niet eerlijk om het niet te doen, zegmaar.
Citaat:

erkend lid schreef: (Bericht 31345448)
voor het beste pijpwerk, gewoon alle verstandskiezen laten trekken

Mijn verstandskiezen zijn nog niet door! ;)

Louis Armstrong 08-02-2011 05:36

Citaat:

The Larch schreef: (Bericht 31345762)
mja, hij is inderdaad een stuk breder dan hij hoog is, maar het doet best zeer om mijn mond zo ver open te doen..
Misschien maar gewoon niet deepthroaten dan inderdaad. Niet te lang in elk geval - kaakkramp is niet zo erotisch. Soms voel ik me er een beetje toe verplicht, omdat ik het kan, en dan voelt het niet eerlijk om het niet te doen, zegmaar.

Mijn verstandskiezen zijn nog niet door! ;)

Sorry, maar je kan het niet. Fysiek gezien is het onprettig. En als ik jouw vriend was, zou het daar voor mij ophouden. Kaakkramp als reactie op een deepthroat zou ik ook erg onerotisch vinden. ;)

The Larch 08-02-2011 09:06

Dat het fysiek niet prettig is betekent toch niet dat het niet kán? Ik kan best doorgaan met pijn in mijn kaak, zonder dat hij daar iets van merkt. Anale seks is toch net zoiets - het kan best, ookal is het geen prettig gevoel. En hij hoeft daar niks van te merken.

En.Jay 08-02-2011 09:16

Citaat:

The Larch schreef: (Bericht 31347197)
Dat het fysiek niet prettig is betekent toch niet dat het niet kán? Ik kan best doorgaan met pijn in mijn kaak, zonder dat hij daar iets van merkt. Anale seks is toch net zoiets - het kan best, ookal is het geen prettig gevoel. En hij hoeft daar niks van te merken.

Uiteraard kan het, maar de vraag is of je het wel zou moeten doen als het geen prettig gevoel voor jouw is. Er zullen altijd mensen zijn die orale of anale seks wel fijn vinden, en mensen die het niks vinden.

Persoonlijk vind ik wel dat seks plezierig moet zijn voor beide mensen. Ik geniet ook minder als ik weet of vermoed dat de persoon met wie ik het zou doen er niet van geniet voor welke reden dan ook. Misschien denk je vriendje er net zo over, dus het kan denk ik geen kwaad om gewoon erover te praten. Ik weet zeker dat er genoeg andere dingen te bedenken zijn die fijn zijn voor jullie beiden ;-)

serac 08-02-2011 22:15

Niet zo diep in je mond nemen. Dieper is niet beter. Zijn meeste gevoel met pijpen zit sowieso aan zijn eikel en voorhuid.En deep throat is ontzettend overrated.

Rationeel 08-02-2011 22:38

Spreek voor jezelf

Louis Armstrong 09-02-2011 05:32

Voorhuid gevoelig? Ik kan me niet voorstellen dat spelen met een voorhuid tot orgasmes kan leiden. En joden en moslims dan?
Nou: ja, als je er in gaat zitten bijten, dan is een voorhuid gevoelig. Maar lekker? Neu

The Larch 09-02-2011 09:09

Citaat:

serac schreef: (Bericht 31350223)
Niet zo diep in je mond nemen. Dieper is niet beter. Zijn meeste gevoel met pijpen zit sowieso aan zijn eikel en voorhuid.En deep throat is ontzettend overrated.

Mm, maar ik denk dat deepthroating vooral mentaal heel stimulerend is.
Citaat:

Louis Armstrong schreef: (Bericht 31350503)
Voorhuid gevoelig? Ik kan me niet voorstellen dat spelen met een voorhuid tot orgasmes kan leiden. En joden en moslims dan?
Nou: ja, als je er in gaat zitten bijten, dan is een voorhuid gevoelig. Maar lekker? Neu

Ik denk dat ik best ongestraft op zijn voorhuid zou kunnen bijten, maar die heeft de dokter vast niet meer. :)
Maar, bij deepthroating is het toch juist dat je keel de eikel stimuleert?

The Larch 09-02-2011 09:11

Citaat:

En.Jay schreef: (Bericht 31347214)
Uiteraard kan het, maar de vraag is of je het wel zou moeten doen als het geen prettig gevoel voor jouw is. Er zullen altijd mensen zijn die orale of anale seks wel fijn vinden, en mensen die het niks vinden.

Persoonlijk vind ik wel dat seks plezierig moet zijn voor beide mensen. Ik geniet ook minder als ik weet of vermoed dat de persoon met wie ik het zou doen er niet van geniet voor welke reden dan ook. Misschien denk je vriendje er net zo over, dus het kan denk ik geen kwaad om gewoon erover te praten. Ik weet zeker dat er genoeg andere dingen te bedenken zijn die fijn zijn voor jullie beiden ;-)

Je hebt natuurlijk gelijk, maar we praten heel goed over dingen. Fysiek comfort is alleen niet het enige wat voor seksueel genot zorgt :) Maar dit was een dingetje wat we met praten niet op konden lossen, dat mijn kaak of te smal is of niet ver genoeg open kan. Misschien is het wel gewoon niet mogelijk met ons.

En.Jay 09-02-2011 09:42

Citaat:

The Larch schreef: (Bericht 31350666)
Mm, maar ik denk dat deepthroating vooral mentaal heel stimulerend is.

Het zal wel per jongen verschillen, maar voor mij zou het ook meer mentaal genot dan fysiek genot geven. Ik denk dat het iets te maken heeft met het feit dat de meeste mannen graag toch een beetje dominant willen zijn ;-)

Lorelei 09-02-2011 15:50

Citaat:

serac schreef: (Bericht 31350223)

Citaat:

Rationeel schreef: (Bericht 31350303)
Spreek voor jezelf

:D:y

Aan de andere kant: Als jij niet kunt deepthroaten zonder je kiezen te "gebruiken", kun je het inderdaad misschien maar beter laten :o

JustADreamer 09-02-2011 16:33

Wat ik wel merk is dat het makkelijker gaat als we meer in een standje 69 houding zitten/liggen, en ik hem dus 'op z'n kop' in m'n mond neem... Volgens mij raken mijn kiezen hem dan ook minder...

The Larch 28-02-2011 07:39

Hm, vanuit een andere hoek gaat inderdaad wel prima! Eigenlijk is het alleen een probleem als ik een beetje van onderen kom zeg maar.
Bedankt!

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:13.