![]() |
Wij zijn saaier #1305
Continue
|
Telekids was geweldig.
|
Het alarm is trouwens onhoorbaar vanuit mijn huis, dus als er een keer een ramp gebeurt ben ik DE KLOS. Hoewel, waarschijnlijk lees ik het dan wel op het forum, kan ik alsnog onder een tafel gaan zitten en de ramen dichtdoen :cool:
|
Oh Moz, dat klopt! Dat heb ik nu ook al twee keer gehad met de finale van Expeditie Robinson; kon het niet zien om wat voor reden dan ook, dus ik ga naar de website van RTL voor "Uitzending Gemist", staat inderdaad op fontgrootte 72px dat X gewonnen heeft en ook echt daaronder "Gemist? Klik hier!" -o-
Die mensen snappen het niet. Net als die club prutsers bij de NOS die nog wel eens voetbaluitslagen op teletekstpagina 101 durfden te zetten. |
Kutje he. Bij Dames in de dop ook steeds, staat op de site heel groot de winnaar van dat seizoen ;x
|
Zo'n alarm heeft dan wel een apart effect op je huid, Stefanie.
|
De meiden, de jongens, wie is hier de baaaaaas? Wij zijn beter! :cool:
|
Ik heb het alarm vandaag ook niet gehoord.
Ik zit in de stadsbieb van utreg. |
<3 @ titel.
|
In het kader awesome:
:D:D Dom doorklikken op youtube is af en toe zo fijn <3. |
Citaat:
|
Het internet is hier wel traag zeg.
|
Citaat:
|
OMG dit was ik echt geheel vergeten :D:D <3. |
Oh god, een vriendin van me had iets met die Bart. Hij zat op de rockacademie.
|
huuhuuu sita van de vuilniswagens
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hahahaha dat stukje van 0.18-0.30 ongeveer :D:D:D |
Jij lijkt wel een beetje op sita, sann!
|
Citaat:
|
Ik denk dat we qua IQ ook best een match zijn :y
|
Ik was een bizar groot fan van K-otic.
|
doux, ik heb het al eerder gevraagd maar toen negeerde je dat, hoe kan het dat jij altijd overdag kan forumen? Je moet toch ook een keer naar school?
|
ik kan het toch ook!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Oh ik ontdek net een hele grote guilty pleasure :bloos:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
en dan heeft ze blijkaar ook nog eens bakken met geld, ik vind het maar vreemd allemaal :o
|
Godver, het is zo verleidelijk om gewoon weer lastminute naar Culemborg te gaan, zodat ik daar niet 20 minuten rond hoef te lopen voor niets :o En dan met de kans dat ik iets te laat ben :o
|
Citaat:
nee ik vind het gewoon vreemd. |
Citaat:
|
Citaat:
|
niet op de scholen van tegenwoordig!
|
Citaat:
Trouwens, steeds als ik Doux lees moet ik denken aan:
Spoiler
-o- |
Alles kan, op die scholen van tegenwoordig. Het is bezigheidstherapie.
|
Wij doen veel op de pc en voor de rest is er best veel uitval. Toevallig zit ik nu ziekjes thuis maar spijebelen doe en heb ik eigenlijk nooit gedaan.
De vorige keer dat je die vraag stelde heb ik hem niet gezien. En hoe kom je er zo bij dat ik bakken met geld heb? :p De dingetjes die ik koop die scoor ik meestal lekker cheap ass. |
tussenuren?
|
:y
|
Je praat heel veel over dingen die je gekocht hebt enzo. Toen ik zo oud was als jij had ik geloof ik 50 euro per maand zakgeld, waarvan het leeuwendeel opging aan treinkaartjes.
|
ik kreeg geen zakgeld
|
Jeetje, dus je moest als een echte plebejer werken voor je geld?
|
Ik kreeg volgens mij nog minder. 35 euro, excl kleedgeld dan. En met kleedgeld kreeg ik 70 euro in totaal.
|
Ik kreeg 50 euro, incl. kleedgeld.
|
Ik heb maar 2 maand kleedgeld gehad en toen kwamen ze erachter dat ik er niet zo goed mee om kon gaan. Ze vonden het niet leuk als ik er dan niet netjes bij liep:O
|
Citaat:
Nou jij spamt die topics van lillith enzo onder met wat je allemaal nieuw hebt of hebt besteld. En allemaal dingen bij elkaar cheap ass gescoord is een hoog bedrag bij elkaar. |
Ik kreeg best veel geld. Ik kreeg fl 15,- zakgeld per week en fl 150,- kleedgeld per maand. En daarnaast had ik nog 2 baantjes.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:19. |