![]() |
10 etenswaren voor 2 week
Als je een lijstje moest maken van 10 etenswaren waar je 2 weken van moet leven.
Welke zou jij dan kiezen? |
brood
boter hagelslag aardappels appelmoes kipschnitzel sla tomatensoep appel banaan zoiets.. |
Als je voor brood kiest, is het dan na een week beschimmeld of bedoel je dat een product wel voortdurend vers beschikbaar is?
|
Alleen de producten die op jouw lijstje staan hebben een ombeperkte hoeveelheid.
Dus brood mag worden ververst.(y) |
patat
sate brood hagelslag boter chips snoep(dropfruit) aardappelen spinazie |
Geen fruit?
|
Brood
Boter 1 Soort Vleeswaren Rijst Saus -> Chicken Tonight! Kip Ananas Broccoli Wortel Eierkoeken |
geen olie ofzo om in te bakken?
|
Met brood, chocopasta, kaas, tomaten, pasta en appels zou ik al content zijn :o maargoed, dan dan nog een tuinkruidenmengsel inclusief zout&peper, eieren, rundergehakt en koekjes.
|
Appels
Nectarines Bloemkool Rode paprika Schouderham Kipknakworstjes Kikkererwten Bruine bonen Magere (fruit)kwark Fries roggebrood ...en TS zelf? ;) |
Hmm... lastig!
Tomaten, Pasta, Aardappels, Olijfolie, Kaas, Brood, Komkommer, Sinaasappels, Ham, Eieren |
Brood
rijst zonnebloemolie ham kip vla melk boter sperziebonen appels |
Bijna niemand noemt drinken?
Koffie! Brood Speculooshagel :o Sojamelk Aardappels Rijst Quorn Spinazie Sperziebonen En iets kruiderigs...wokblokjes peterselie/knoflook :y hmm geen ruimte meer voor fruit dus :p |
Citaat:
|
1. Brood
2. Kaas 3. Boter 4. Sinaasappels/mandarijnen 5. Pasta 6. Spinazie 7. Tomaten 8. Aardappelen 9. Rundergehakt 10. Zalm (y) |
1. Thee
2. Brood 3. Aardappels 4. Kaas 5. Appels 6. Tomaten 7. Bonen 8. Yoghurt 9. Havermout 10. Rozijnen Tien is nog best veel, haha. |
Regel! Water is altijd toegestaan. Dus dat kan je in die twee weken altijd drinken en hoeft in je lijstje te komen.
|
pasta
brood chocoladepasta sla chocoladekoekjes chips cola light bananen vissticks kipfilet |
1. Wasa knäckebrood goudbruin
2. pure Orinokochocoladepasta 3. krentenbollen 4. chocolade 5. rijst 6. paprika 7. chicken tonightsaus o.i.d. 8. perzikyoghurt 9. diepvrieslasagne 10. stroopwafels Denk dat ik het wel zou overleven :) |
Crackers
Paprika's Uien Rijst Kruidenpasta Kokosmelk Roosvicee Pasta Roomkaas Cashewnoten |
1. Brood
2. Hagelslag Tada, aan de basisbehoeften is praktisch al voldaan. :P 3. Boter 4. Eieren 5. Bananen. 6. Chocolaaaa. <3 7. Aardbeien. 8. Koekjes. Specifieker? Ehm. Stroopwafels, dan. 9. Perzikken/ander lekker fruit. 10. Dropjes. Wat heb ik toch weer behoefte aan een gevarieerd eetpatroon, of nou ja, zou ik hebben als men het aan mijzelf overliet. :P Zolang ik maar brood en fruit en chocolade heb. |
Kijk! Jij weet wat goed voor je is:D
|
1. Tarwebloem
2. Rijst 3. Tomaten 4. Mozzarella 5. Groene Paprika 6. Uien 7. Kikkererwten 8. Melk 9. Muesli 10. Grapefruit Er vanuit gaand dat olie en kruiden ruimschoots aanwezig zijn (vrij realistisch als ik zo naar mijn planken met kruiden en oliën kijk), ben ik hiermee ruimschoots voorzien van pizzas, broden, curries, etc. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:08. |