![]() |
gymlessen zijn niet leuk meer op maandagochtend
zie hierboven
dit komt door de stagiairs ze moeten samen de lessen verzinnen vandaag bijvoorbeeld moesten we lijnbal doen de week daarvoor een soort estafetteloop dat is gewoon niet erg slim op maandagochtend en hier iets van zegen lukt mij niet serieus ik schiet in de lach vooral als een van de twee voor egel aan het studeren is te veel gel in zijn haar en dat recht overeind dat werkt lekker in op je lachspieren dus de gymles is een dollen boel ze worden vierkant uitgelachen balen voor hun en als een van hun boos word word hij super schattig dus met een stel pubermeiden word dat niks en dus roepen ze de hulp in van de gymjuf en ze heeft ons binnen een minuut weer rustig op de bank en dan is het jongens maak het hun nou niet zo moeilijk doe normaal en luister gewoon of willen jullie soms nog een uurtje gym en dan is het weer rustig en kunnen ze de les gewoon vervolgen is best wel lollig en grappig maar rot voor hun |
Ik kan je verhaal niet echt volgen, maar ik begrijp dat het dus heel grappig is om de stagiaires te pesten? Wat onaardig van jullie. Dan is hun maandagochtend inderdaad niet erg leuk!
|
Ik snap idd ook niet wat nu de vraag is...
|
Ik concludeer uit je verhaal dat je op maandag beter tijdens je gymles nog even in je bed blijft liggen zodat je weer fris tegen de les Nederlands aan kan, twee vliegen in één klap. :D
Citaat:
|
Het is saai en we weten dit niet op te lossen
|
Hoe kunnen gymlessen op maandag-ochtend ooit leuk zijn.. Slapen > Gym..
|
Vraag je gewoon of je iets lekker actiefs kan doen (en dan nier rondjes rennen, maar pionvoetbal, trefbal etc.), dan wordt de gymles van zelf wel leuk.
|
Als jullie nou ophouden met de stagairs te pesten, dan hebben zij wat meer zin om de les leuk voor jullie te maken.
En doe zelf eens een voorstel met wat voor lessen jullie wel leuk vinden en die zij voor jullie kunnen organiseren. |
Citaat:
|
+2
En mededeling dus slotje. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:21. |