![]() |
Übersaaie smiley #1306
Wie heeft er berichten geplaatst?
Totaal aantal berichten: 501 Gebruikersnaam Berichten .sann 62 egon 51 Stefenootje 39 Little Phoebe 33 Rationeel 28 Absinthe 28 Pippeloen 25 Carn 24 Etmakas 23 Batave 20 Martiño 18 Schrödinger 17 Noedelhap 16 Trimm Trabb 16 Panopticon 14 Lorelei 13 Dobermann 12 Moz 11 Doux 10 Lucky Luciano 8 Sarah 7 Tink* 4 Aletta Jacobs 4 XandiXy 4 Dark Phoenix 3 *Miekje* 2 Commendatore 2 mijamoto 2 TopDrop 1 IKBENBABSWEL 1 Queasy 1 Uice 1 fizzle-fluffy 1 |
Custard :bloos:
|
Citaat:
Citaat:
|
Ah, okee.
|
Coole taart, moz (Y):D
|
Hij mist nu een oog :y het smaakt prima
|
vlieeeeeegwinkel punt ennél (8)
|
Citaat:
|
:cool: |
Goedemiddag. Ik ben best wel druk :cool:
|
Hoi Kat :p
|
Hai. Wat is een wisselfunctiegesprek of een wisselgesprekfunctie of zoiets?
|
Dat je me toch kan bellen als ik al aan het bellen ben :p toen jij belde, was ik ook aan de tel.
|
Oh, op die manier!
Huh, wat raar dat hij een bezettoon gaf dan. |
Yes de badkamer is weer schoon, we hebben een nieuw leuk douchegordijn, er zijn schoonmaakspullen gekocht, en er is een nieuw rooster
:cool: |
oh dear, vrouwen over de vloer hier, chaooos
|
:D
En zijn ze al aangenomen? |
nee, maar 'men' neigt behoorlijk naar een persoon.
|
Ik ben benieuwd hoe ze er uit ziet :p
|
hehe, het was een of ander exotisch Aziatisch typ :P gelukkig hou ik niet zo van rijst!
|
http://www.couplaza.nl/UserFiles/playdoh4+2(1).jpg
<3 http://www.couplaza.nl/UserFiles/2066.jpg Omg :cool: als ik kinderen krijg, koop ik zo'n ding voor ze, of ik vraag aan mijn vader of hij er een maakt. :cool: http://www.trendyspeelgoed.nl/shop/i...leerood150.jpg Dan kan je je peutertje al van een sneeuwige berghelling af laten gaan - wat een stoer kind zal je daar dan van krijgen! |
Joechei ik int0rwebz met m'n nieuwe foon! Dat swypen wil alleen nog niet zo goed lukken. Ik raak steeds de letters op het toetsenbord kwijt,ook al is 't gewoon een qwerty ding. Oefenen dan maar.
|
Citaat:
|
lain Clark, Bløf, BZB, Dazzled Kid, Tim Knol, VanVelzen, Blaas Of Glory met BOG-fest, Boom Chicago, Dieter Thomas Kuhn & Band, Kvelertak, Legion of the Damned, My Favorite Scar, No Turning Back, And So I Watch You From Afar, DeWolff, Diablo Blvd, Mad Sin, Maiden UniteD, Royal Republic, Woody & Paul, Eddy Wally, Baggi Begovic, Billy The Klit feat. MC Marboo, Bram van Helden, Dyna, FireBeatz, Gregor Salto, Groovenatics, Kenneth G, KruH, La Fuente, Nicky Romero, Quintino, René Amsesz, Ricky Rivaro, Sam 'o Neall, Shermanology, Stefan Vilijn, Tony Cha Cha, Vato Gonzalez feat. MC Tjen, Abe Duque LIVE, Adam Beyer, Boemklatsch Live, Dr. Lektroluv, Egbert LIVE, Joost van Bellen, Leroy Rey, Lützenkirchen LIVE, Rauwkost, Boef en De Gelogeerde Aap, Secret Cinema, Wannebe a Star, Zwart Licht XL, Bazzookas, Big Shampoo and The Hairstylers, Def Americans, Iedereen Zóôò Jotje, JAH6, Jungle by night, Klavan Gadjé, Lijn 7 Sing-Along-Show, Next Best Band, Otto Orgel, Rattlesnake Shake en The Hot Studs zijn toegevoegd aan het Paaspop-programma.
|
Jezus, ik moest echt een half uur door het centrum van Den Haag lopen, voordat ik m'n ov-chipkaart kan opwaarderen omdat dat alleen kan bij Den Haag CS en HS:| Debielen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
top gear <3 "The Bentley is running well!"
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Genieten geblazen :D |
De TV draait door van vandaag is echt geweldig :D Die oma die die overvallers te lijf ging met haar handtas is een held (y)
|
Himym is echt een feelgoodserie soms.
|
Avond schatjes.
@Batave HIMYM is liefdeeee <3 Is het nu weer gewoon elke week? |
Weet ik niet. Ik heb gewoon een user van de piratenbaai die ik volg die zowel himym als the daily show, dexter en the office upload.
|
Even opgezocht en het is weer elke week *O*
|
*O*
|
Citaat:
|
Batave wat doe jij eigenlijk in het dagelijks leven enzo?
|
Sann, ik haat je nieuwe ava. Just so you know :p
|
:D Wie heeft hem geanimeerd?
|
En oh, ik ben 24 uur met... van gisteren vergeten!
|
Citaat:
@n00dles XandyXi oid! Zeg mogen xtc topics nu wel weer op onzin? :D <3. |
Citaat:
|
Oh god :D
|
Citaat:
|
Jon *o* is een baas
|
Citaat: