![]() |
Gesloten topics
Niet dat ik me er super aan stoor ofzo, maar zou het geen idee zijn om de gesloten topics (zoals FOKforum dat ook heeft) onderaan te laten komen, zodat het geheel wat netter en overzichtelijker wordt?
Vooral op DK staan er een hoop topics tussen die al dicht zijn. Misschien is dat al duisent keer geopperd, en is er een goede reden om het niet te doen hoor, dan hoor ik het wel. :) |
dit is gerangschikt op datum dus dan zou dat niet meer kloppen...
|
Citaat:
|
Ik geloof dat dat technisch niet of niet goed mogelijk was.
|
maak jij de code daar dan voor ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
En daarnaast zou er dan een apart stuk code voor geschreven moeten worden, want ik denk niet dat dit standaard in vBulletin zit... En tot slot, het leest ook niet altijd even prettig. Topics met 500 posts worden ook gesloten en die zie je dan nooit meer terug... wat onhandig kan zijn. |
idd teveel werk en veranderingen voor iets wat het waarschijnlijk niet eens waard...
want ik ben wel tevreden om te zien hoe het nu is een desloten topic kan ook belangrijke info. hebben ;) |
Wat mij persoonlijk ook handig lijkt, en wat gedeeltelijk wel aansluit bij dit topic, is dat je voortaan nog wel kan quoten in gesloten topics. Dus dat je nog wel het 'bericht schrijven'-venster kan openen, maar het alleen niet meer kan submitten.
|
Citaat:
|
Citaat:
Nu is het via een omweg ook nog wel mogelijk, maar vooral bij topicreeksen is dit storend. |
Citaat:
|
ik snap dat quoten deel niet... je kan toch gewoon text kopie"eren?
|
Citaat:
Hoewel dat verder dan weer niet zoveel met gesloten topics te maken heeft. :P Daar heb ik trouwens geen last van, maar dat kan ook omdat ik bijna altijd via 'nieuwe berichten' kijk. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Tenzij je niet alleen de quote copypaste en er quote tags omheen zet, maar ook het postnummer opzoekt en verwerkt in de quote-aan-tag, en dan zitten we dus op die omweg waar Martiño het over had.
|
Mja, fb's kunnen wel quoten in een gesloten topic, maar for obvious reasons lukt dat normale leden niet. Het is jammer dat multiquote niet werkt in gesloten topics.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
haha dat van klikken wist ik ook niet xD
(forumbaas wist het niet soort van grappig :P ) |
Dat soort dingen vertellen ze je nou weer níet hoor, als je forumbaas wordt. :P Ik heb trouwens nooit problemen gehad met het niet terugvinden en volgens mij ook nooit geprobeerd iets uit een gesloten topic te quoten. Hoewel ik me kan indenken dat beide functies wel handig zouden kunnen zijn. (:
|
Citaat:
maar ik weet niet als dat moeilijk gaat worden met de code van quoten in dichte topics (tenzij iedereen gewooon beloofd het dan niet te versturen en alleen voor andere topics te gebruiken (a) :P) |
Het is voor het Weerwolfspel bijvoorbeeld heel handig.
|
In de grijze balk boven iemands post, waar de datum en tijd staat van die post, staat een roze / wit puntje. Als je daar op klikt verandert de link in je adresbalk, naar bijvoorbeeld: http://forum.scholieren.com/showthre...4#post31352614
Dit geeft aan welke post het is. In dit geval dus post 31352614. Als je nu een quote maakt, kun je het volgende doen: [quote=Dingaantouwtje;31352614]Tekst[/quote] Wordt: Citaat:
|
wow kom op jullie verwachten toch niet dat iemand dat op zichzelf ontdekt (op het puntje drukken -.-)
jullie mogen wel eens een topic maken alle dingen die je niet wist :P maar dit is wel net wat meer werk... en voor luie mensen (zoals ik) ja... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
betere vraag:
kan/zal dit wel gebeuren? |
dan zouden de topics die altijd bovenaanstaan maar gesloten zijn door de forumbazen ook onderaan komen. zoals de eerste bij seksualiteit
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat roze/witte puntje is er niet als je forumt op geel?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
kan dit? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Jon m@rco naamzoek. |
Citaat:
|
Volgens mij wil Pippeloen kunnen quoten uit gesloten topics :p Op zich wel handig, maar ik weet niet of zoiets makkelijk te realiseren is. Ik zal het eens onderzoeken.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:24. |