Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Anoniem mailtje (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1826567)

FunkyLyanneXx 08-02-2011 18:08

Anoniem mailtje

Lieve (...),
Misschien dat je het aan mijn schrijfstijl kunt ontdekken, maar ik wil je iets vertellen... Het zit me al heel lang dwars...
Lieve (...), Ik hou van jou...
Zo dat zit er ook weer op..
Ik mis je, en ik denk dat ik jou morgen weer zie.. Ik zwijmel nu al
Anoniem

Mijn beste vriendin heeft dit mailtje gehad. Ze is bang dat het een grap is. Wat denken jullie, schrijft een jongen echt: ik zwijmel nu al. en meteen: ik hou van jou?

Ik weet het niet. Kunnen jullie me helpen?
Het is trouwens van de site anoniemail ofzoiets.!

Noeleke 08-02-2011 18:13

(persoonlijke mening)
Ik zou niet zo snel "Ik zwijmel" schrijven, maar misschien waren de gevoelens sterker dan zijn wil.
Het 'Ik hou van jou' zou wel kunnen, er zijn (denk ik) wel genoeg jongens die daaraan doen. Misschien issie gewoon heel verliefd? :D Heeft ze niet iets opgemerkt laatst? Een jongen die vaker bij haar is/ wil zijn dan normaal??

honkballertje 08-02-2011 18:14

Zal wel een grap zijn.
En als ze niet reageert moet als het wel echt is die jongen vanzelf een keer actie ondernemen en komt ze er alsnog achter van wie het mailtje is ;)

FunkyLyanneXx 08-02-2011 18:16

Ze vindt wel iemand van haar sport leuk. En morgen heeft ze training. Dus dat: ik denk dat ik jou morgen weer zie, zou toch aardig kunnen kloppen. :D

Noeleke 08-02-2011 18:18

Citaat:

FunkyLyanneXx schreef: (Bericht 31348943)
Ze vindt wel iemand van haar sport leuk. En morgen heeft ze training. Dus dat: ik denk dat ik jou morgen weer zie, zou toch aardig kunnen kloppen. :D

Stop. Je moet nu niet gaan gokken he :P Daar krijg je alleen valse verwachtingen en hoop van ;) Gewoon afwachten, beste raad die ik je kan geven!

Nikki. 08-02-2011 18:24

Een kinderachtige grap. (denk ik)

honkballertje 08-02-2011 18:37

Citaat:

FunkyLyanneXx schreef: (Bericht 31348943)

Gewoon negeren. Als iemand haar echt leuk vindt moet die maar naar haar toe komen om dat te vertellen en niet via 1 of andere domme anonieme mail die waarschijnlijk gewoon fake is.

En.Jay 09-02-2011 09:48

Als het geen grap is, dan is in ieder geval een jongen die niet mans genoeg om het gewoon niet-anoniem te zeggen :p En wat voor jongen zegt nou "Ik zwijmel nu al" :p

Ik zou er ook niet op in gaan, en als het géén grap is zou ik gewoon wachten tot hij wat ruggegraat toont en gewoon naar haar toe komt ;-)

Breakdown 09-02-2011 11:49

Zoals iedereen denkt denk ik ook dat het een grap is en als dat het niet is dan komt hij vanzelf wel een keer naar haar toe.
Ze moet in ieder geval die email lekker negeren en dan komt die jongen vanzelf als het echt is

Alicia Silverstone 09-02-2011 21:25

Of het nou fake is of niet.. je kunt er weinig mee. :)

Guinie 10-02-2011 19:21

Je kunt er inderdaad niet zoveel mee, wachten tot de jongen in kwestie zelf op haar af stapt, niet gaan gokken wie het zou kunnen zijn.
Een stel grapjassen (van school) hebben vorig jaar ongeveer hetzelfde geflikt bij mij, stuurden een krabbel naar mijn hyves uit naam van de jongen op wie ik toen was (en al bijna een jaar mee heb nu, maar dat terzijde) met het bericht dat hij me leuk vond. Zucht. Dan weet je dat het onzin is, en gewoon een mislukte grap, maar je hoopt stiekem toch dat het meer is en wel echt (:0

Succes ermee..!

FunkyLyanneXx 14-02-2011 18:05

Ooohke. We zijn er achter van wie het is. Het is haar ex en niet de jongen die ze leuk vindt.
De jongen die ze leuk vindt, vindt mij leuk. Dus dat vertel ik haar morgen. Op valentijnsdag is dat nog minder leuk om te horen.
Waarom is het nooit een makkelijk en vinden de juiste mensen elkaar leuk? :facepalm:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:09.