![]() |
Wie kan ons helpen??
Hallo,
wij moeten voor school een product vanuit china importeren en in Nederland gaan verkopen. We zaten te denken aan dit product ' het is dus een silliconen klein object waarin je je oordopjes omheen kan draaien zodat ze nooit meer in de knoop raken in je zak en niet zo snel stuk gaan! http://img2.prosperent.com/images/25...headphones.jpg wat vinden jullie hiervan? hebben jullie er ooit eerder van gehoord? en wat zou je ervoor betalen? bedankt! :) |
Ik heb nog nooit van dit product gehoord!
Het kan heel handig zijn, maar je moet wel steeds je oortjes er helemaal omheen wikkelen. En als je dat netjes wilt doen kost dat wel even wat meer tijd dan je oortjes gewoon in je zak stoppen. Zelf ben ik niet heel zuinig op mijn oortjes, ik zou dit product dan ook niet kopen Maar ik kan me wel voorstellen dat mensen die zuinig op hun oortjes willen zijn dit product wel willen hebben :) |
Je kan je oortjes toch ook om je mp3speler wikkelen? Daar heb je geen apart ding voor nodig, kost alleen maar extra ruimte in je zak/tas.
|
Ik wikkel ze inderdaad altijd rond mijn MP3. Handig, neemt niet meer plaats in beslag. En eigenlijk wist ik niet eens dat oordopjes kapot konden gaan als je ze niet keurig ergens om heen wikkelt :bloos:. Is mij nog nooit gebeurt...
|
Handig product! Ik zou er zelf wel interesse in hebben hoor. Als ik m'n oordopjes om m'n MP3-speler wikkel, raken ze zo weer los in m'n tas :confused:.
|
Ik dacht dat dit al te koop was in Nederland. :o
|
ik heb altijd gehoord dat het juist slecht is je oortjes zo klein te wikkelen en dat je beter iets groters er tussen kan doen, ik zou het dus niet kopen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:55. |