![]() |
een stijve bij een vriend
hallo iedereen,
ik zit met een probleempje, ik heb een vriend die om de zoveel tijd is blijft slapen. hij wil altijd waarheid durven of doen spelen, maar dan vraagt hij zo van die dingen van slaap de hele nacht naakt of (toen er vliegen in de kamer vlogen) sla die vliegen naakt dood .ik ben nu niet homo maar als ik naakt ben als er iemand bij is of alleen krijg ik een stijve, ik schaam mij daar dan voor. is dit normaal of hebben jullie tip om daaronder uit te komen ik ben 15 jaar. hopelijk snel reactie |
Ik denk dat het krijgen van een stijve op zulke momenten niet vreemd is, en ik vind het ook niet echt iets om je voor te schamen, al snap ik wel dat het soms gênant kan zijn. Maar ja, je kunt er niets tegen doen,. het is je lichaam gewoon. Zulke spelletjes zijn naar mijn mening daarentegen wel een beetje opmerkelijk, en raar maar zolang het gewoon bij spelletjes blijft zie ik niet echt een reden om ermee te stoppen. Dat ligt anders als een van jullie zich er niet goed bij voelt, of als het zelfs tegen je wil gebeurt. Ik denk ook dat het belangrijk is om na te gaan of jullie wel dezelfde bedoelingen hebben, voor hetzelfde geld heeft je vriend er andere bedoelingen mee dan, nou ja plezier, en loopt het op een gegeven moment uit de hand. Sowieso stoppen dus als je er een slecht gevoel bij hebt, en vraag/peil misschien je vriend eens over wat hij er van vindt. Het lijkt een beetje van zijn kant te komen, die aparte opdrachten, tenminste dat maak ik op uit je post. Ik vind het wel een beetje apart tbh. In ieder geval niets tegen je zin doen!
|
bedankt
|
Citaat:
dat heb ik ook. dus schamen hoeft niet. |
Vliegen doodslaan terwijl mijn mannelijkheid in het rond zwiept klinkt niet als een leuk spelletje... Maarja als je het leuk vind, vooral
doen |
Vraag jij jezelf niet af waarom je vriend jou zo graag naakt wilt zien?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
wat stel jij hem voor vragen???
|
Citaat:
|
zorg gewoon als basisregel dat je iniedergeval je onderbroek aan mag houden
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En vind je het erg om die opdrachten te doen ?? |
oke die vriend is niet helemaal 100%
|
Citaat:
een stijve bij een vriend is heel normaal, en al helemaal als je naakt bent. |
Lol
|
het zijn gewoon vrienden of vriendje ?
|
Citaat:
|
oo oke dan is het goed
|
Citaat:
"dan is het goed"?! Ik weet niet hoe oud je bent, maar volgens mij moet iedereen hier nog behoorlijk wat bij leren over homosexualiteit:nono: so what als die vriend homo is? en er zijn ook gewoon jongens die daar nieuwsgierig naar zijn, "ziet dat er bij hem net zo uit als bij mij?". dat soort ideeën:p ik vindt al die rare reacties wel echt een no-go voor dit forum:facepalm: |
Citaat:
ik bedoel ermee dat als ze in een relatie zouden zitten dat het niet goed zou zijn omdat hij dan tegen zijn zin in zich met seks bezig zou houden in een relatie en dat is niet goed... als hij homo is of niet ligt niet aan ons om te bespreken...;) ik denk dat hij gewoon nieuwsgierig is en dan mag dit...:o |
het moet echt zo zijn van oo jullie zijn twee jongens en jullie houden je bezig met dat... als jullie maar niet in een relatie zitten is het goed om te doen...
zo bedoelde ik het niej, |
Citaat:
|
Die vriend heeft sadistische trekjes. Hij geniet ervan als hij ziet dat jij je schaamt. De volgende stap is dat hij je met de vliegenmepper op je blote bips slaat.
|
Citaat:
|
volgens mij is dit gewoon dat hij daar misschien een beetje opgewonden van raakt?
niks mis mee... zorg er alleen voor dat je niet dingen gaat doen die je niet wilt doen! |
Citaat:
|
Citaat:
|
heey doe "het"gewoon met die vriend of praat er over............
|
Citaat:
Citaat:
volgens mij zijn dit soort vragen heel normaal!(y) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:43. |