![]() |
Afwezig forumbazen op de Saaitine #1307
*O*
|
Ik vrolijk DK tenminste nog een beetje op met mijn huppelende kikkerava :D :o
|
Ja, ik hou van je ava Sann!
|
ik vind die jullie trimm niet moeten afvallen als fb, die is hier elke dag (of eigenlijk nacht :p) actief aan het posten. Is ook de enige die ik mensen openlijk streng zie toespreken.
|
Citaat:
Ik hou niet van bewegende ava's, maar deze is wel weer grappig. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ga slapen, trusten
|
Trentemøller is bevestigd als eerste Lowlands act!
|
Citaat:
helemaal mee eens overigens. Haar wil ik dienen :y |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nu ga ik écht naar bed! Daaag.
En sann, ik hou je eraan! ;) |
Ik heb het iig een paar dagen geleden al op admin neergelegd bij deze weten jullie dat dus.
Nu ga ik echt slapen. |
Citaat:
|
Citaat:
Trentemoller moet ik maar eens leren kennen onderhand :y |
Slaap lekker :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mijn aardbeien en tomatenplantjes kiemen nog steeds niet :(
|
Oh wacht, volgens mij ontdek ik net 1 klein groen stengeltje in mijn bloempotje *O*
|
Trentemoller is HEERLIJK <3
|
Aaah het is al 5 dagen zer00s heroes week op 3fm, nu heb ik het grootste gedeelte al gemist :(
|
Ik heb weer al de hik :(
|
Ik snap dat jullie geïrriteerd zijn door niet aanwezige mods, maar ik snap de link met de inactiviteit toch niet zo goed, is het hun taak de boel in beweging te houden? De lagere activiteit van de moderators is een ander probleem dan de lage activiteit in de topics volgens mij.
moderator bashing gaat verder onder deze streep _______________ |
Citaat:
|
Bij de meeste fora betekend veel posts en activiteit ook meer kans op modstatus?
Wanneer zo iemand dan mod wordt dan is diegene een tijdje trots op zijn/haar titel, maar daarna wordt het sleur en ook wel een soort van "verplichting". En verder telt natuurlijk dat die moderators er na een tijdje flauw van zijn, net zoals ieder ander lid, de meeste leden blijven toch niet zo heel lang hangen. Gewoon het modbestand verfrissen en kijken hoe je de activiteit op het forum wat leven kunt inblazen. |
Citaat:
|
nou wat mij vooral opvalt aan de fb's is dat ze vriendjes zijn met andere fb's en lekker bruine armpjes halen. Eigenlijk net als in de echte wereld met managers :)
en dan heb ik het nu over een bepaald kliekje van fb's trouwens, van wie de namen me wel duidelijk lijken. |
Over een jaar zit ik hier 10 jaar, omg :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
en missy haar afwezigheid hier wordt trouwens al jaren besproken, maar kennelijk doet ze er nooit wat mee. Heb ook niet echt het idee dat ze hier met iemand aansluiting heeft.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
zo, voetbal, top gear, bier en metalpraat; veel mannelijker kan bijna niet!
|
Ik zal wel weer een emotioneel wrak zijn, maar vinden jullie de Oud en Nieuw-klok ook altijd zo'n geweldig moment? <3
Om alles van het afgelopen jaar weer terug te zien? |
Citaat:
Je hebt natuurlijk altijd wel kliekjes en mensen die wat meer met elkaar omgaan, maar er worden hier niet mensen opzettelijk genegeerd ofzo, en zeker niet als ze nieuw zijn want dat roept bij veel mensen meestal wel vragen op :p |
Dat DK dood aant bloeden is heeft natuurlijk wel meer factoren. Een daarvan is het beleid.
Maargoed, jullie hebben natuurlijk gelijk dat Trimm de enige actieve forumbaas is. |
Weten jullie wat echt geniaal is? Ik zit altijd te whinen dat ik ritme moet kweken omdat ik om half 6 opmoet enzo, maar nu moet ik vrijdag een nacht doorhalen, dus nu kan ik de aankomende twee nachten genant laat naar bed, want dat past nu in m'n ritme :cool:
|
Citaat:
|
Even kijken hoe lang ik hier al lurk.
|
wat zijn de andere factoren
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:08. |