![]() |
Making Plans For Saaigel #1308
Citaat:
|
Jeuj, we kunnen nog wel een saaitopic volkrijgen in een paar uurtjes (Y) *O*
|
Ja, kutje, m'n wekker gaat zo. En ik heb 'vannacht' (8:30-12:30) ook maar 4 uur geslapen.
*zombie* |
yeah word dus houdoe hè. Groetjes van MARK.
Spoiler
|
Hm, ja mijn familie is niet echt van de stukjes maar ze gaat met iemand ehm ja ander slag mens trouwen en is ook een beetje zo geworden so whatever makes her happy. Ze wordt in ieder geval wel hier en daar geburnd.
|
Zo, goedemorgen. Jaeger is er weer, zie ik? Goede zaak :cool:
|
Goed, bedtijd, trusten!
En goedemorgen para! |
Trusten sann!
|
Ik ga zo ook slapen, denk ik.
|
Ik zit vast bij een puzzel in The 11th Hour :( Een soort Mondriaanschilderij waarbij je het laatste vakje moet zien in te kleuren, ipv de computer. En het lukt maar niet!!!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Inspiratie is weer op volgens mij. Mijn piek is weer geweest, dat is duidelijk :D(N)
Nog even sigaretje roken tot mijn bed warm is :o Jaeger, welkom terug (Y) |
Zo, nu maar eens de emailcorrespondentie bijwerken.
|
slapen!
trusten popjes |
Welterusten, bedgangers.
|
Weltrusten wakkerblijvers! Mijn bedje is warm <3
|
Ich bin so muuuude! :(
|
he jaeger *O* jippie.
tot net zitten ouwe hoeren met m'n buurjongen. Ken hem nog niet zolang maar toffe kerel :cool: |
Oef, ik voel me altijd een stuk intelligenter als ik een moeilijke puzzel oplos :cool:
|
slaaptijd, groetjes voor de ochtendploeg, arme stakkers die in het donker moeten opstaan terwijl ik lekker kan pitten.
|
nu echt :o
|
Godver, wat hebben jullie het gezellig gehad gisteravond! Jammer dat ik dat gemist heb, wel leuk dat ik graag als fb gezien wordt :cool:
|
Kan je nog zeggen been there done that. :p
Het is bijna weer werktaim, eens zien of ze het akkefietje dat ze met mij hadden gaan oplossen. Ik verwacht namelijk een bedrijfsleider voor mijn neus, aangezien ze mij niet hebben gebeld de afgelopen dagen. :') |
Morgen.
|
hey ik word geopperd als potentiële forumbaas :cool:
|
was ik het maar al, dan kon ik gauw die spelfout hierboven even fixen :y
|
maar ik weet niet of ik de druk wel aankan hoor. en al die regels die ik dan in ene zelf ook moet gaan naleven enzo...
|
iets met multiquote...
goeeeeedemorgen schatjes! |
Je bent in ieder geval actief :o:D
|
En Rationeel, die klomp was inderdaad achter dat piemelmonument :y
|
Citaat:
|
Citaat:
.sann naamzoek: ik zit helemaal niet onder de plak! :mad: meestal is het lorelei die onder de plak zit :D::D:D:D:D:D::DD |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb het al eens eerder gedaan, maar toen kreeg ik geen reactie, dus ik probeer het nog eens.
mensen met ie9: hebben jullie er ook last van dat zo'n beetje alle tags ([size] / [img] etc) VOLLEDIG willekeurig in je tekst worden geplaatst, ongeacht waar je cursor op dat moment staat? echt rete-irritant :mad: |
ie9 :')
|
Citaat:
|
Hoezo doet mijn quote het niet! :(
|
Citaat:
|
Hee, wat gek.
|
Ja. Het forum is echt aan het... hoe heet dat. Eroderen!
|
Eh... ja.
Ik ben onderweg naar Theater Hoogt, want daar ga ik een aantal zwijgende films kijken en er zit een man op een piano bij :cool:. |
|
quote fail :D
|
Ja, ik weet niet waarom dat is :o volgens mij kloppen alle tags wel?
|
wat bij mij [img] was is bij jou in [url= veranderd en die is niet gesloten, als je daar een haakje toevoegt gaat het goed denk ik
|
despicable me is best lollig :o
|
Yay! :cool:
|
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:28. |