Citaat:
honkballertje schreef:
(Bericht 31356379)
Dus jij knapt af op jongens die er goed (gespierd) uitzien?
Ik wist niet dat dat tegenwoordig een minpunt kon zijn :P
|
Uhm, je rukt het wel een beetje uit z'n verband. Ten eerste zien niet alle gespierde mannen er goed uit (in fact, als het te erg wordt is het afgrijselijk lelijk). Nu wil ik niet zeggen dat ik heet word van dikke kerels, maar een beetje natuurlijk mag wel. Ik vind spieren die altijd zichtbaar zijn niet aantrekkelijk. Het moet pas goed zichtbaar zijn als iemand zich inspant (bijvoorbeeld tijdens de seks als hij op z'n armen steunt: gespierde armen en schouders.. Sexy. :o). Ik weet niet hoe ik dit moet uitleggen. Je kunt goed in vorm zijn zonder uren in een sportschool te staan en zonder veel opvallende spiermassa.
Ik ken genoeg mannen die er heerlijk uitzien zonder ooit een voet in een sportschool te hebben gezet, trouwens. :o
Ten tweede ga je een beetje aan de echte reden voorbij (en nu ga ik een beetje generaliseren, want ik weet dat de twee niet mutually exclusive zijn maar dat is om een punt te maken): Ik val meer op mannen die niet constant met uiterlijke dingen bezig zijn. En dan bedoel ik niet eens alleen hun lichaam, maar ik ben sowieso niet veel bezig met uiterlijke/materiële dingen. Dus ik moet geen vent die uren in een sportschool staat om z'n geweldige uiterlijk te behouden (heb er liever eentje die dat niet nodig heeft :D) en die zich druk maakt om hoe anderen hem zien (auto's, kleding, geld, telefoons, flatscreen TV's, whatever). <--- En dit zijn dus altijd de dingen waar die populaire lui zich mee bezig houden. I know, veel meisjes vallen hier voor, vooral op die leeftijd, maar mij heeft het nooit iets geïnteresseerd.
En daarbij vind ik dat er een heel groot verschil zit tussen sporten omdat je het leuk vindt en uren in de sportschool staan omdat je je uiterlijk (te) belangrijk vindt. Een man die lekker natuurlijk gespierd is omdat hij vaak bergen beklimt (for instance) zou ik al interessanter vinden dan een opgeblazen vent die 10 uur per weer in de sportschool staat.
Again: Ik overdrijf; poetic license. :p
En nu denk ik dat ik het nog steeds niet goed heb uitgelegd..
Edit: Oh en in dit geval gaat het dus om iemand die naar de sportschool gaat om indruk te maken op meisjes. Ik houd niet van zulke kortzichtigheid. Iemand kan mij niet 'winnen' alleen met hoe hij eruit ziet. Better yet, dat is wel het minst belangrijke.
|