![]() |
Mubarak is weg als we deze hebben volgesaaid #1309
:cool::cool:
Misschien moet ik deze titel afkloppen. Wie heeft er berichten geplaatst? Totaal aantal berichten: 501 Gebruikersnaam Berichten .sann 57 Stefenootje 43 Moz 41 Etmakas 33 Rationeel 31 Schrödinger 29 Lorelei 25 Little Phoebe-die-faalt-met-topics-volmaken 24 Absinthe 18 Batave 18 Pierrot 18 egon 17 Doux 16 Andijvie 15 Pippeloen 14 Tink* 14 Martiño 14 Trimm Trabb 13 Noedelhap 10 White Trash 9 Lucky Luciano 9 Sarah 8 Paranoide 7 XandiXy 7 Carn 4 Dobermann 2 mijamoto 2 Geel 1 *Miekje* 1 IKBENBABSWEL 1 |
Goeie titel.
|
Hoop doet leven.
|
W00t zonnen met mama <3
|
Dit is hem. |
En nu ga ik theedrinken. Houdt vol, Egyptenaren! <3
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als je zegt 'de trein valt uit want hij is defect', is het ook niet fout, toch? |
Citaat:
|
Citaat:
Maar als jij er gelukkig van wordt (Y) |
|
Citaat:
Ik heb advies gevraagd bij de Taalunie, dus ik ben benieuwd wat zij vinden :D |
Citaat:
|
Haha, ene Fatima, rechtenstudent, vindt Geert Wilders vergelijkbaar met Adolf Hitler. En dan applaudisseert het publiek. :facepalm: :facepalm:
Ik krijg de indruk dat ze het Moszckowicz verwijten dat hij Geert Wilders verdedigt. En Bram zei: "Ik geef u twee adviezen: één, ga Geschiedenis leren ipv Rechten, en het tweede advies...laat ik voor !wat het is." :cool: (y) Nice! |
Citaat:
|
Citaat:
En welke geloofwaardigheid? |
Wat een ongelooflijk domme vragen in CollegeTour :D:D
|
Citaat:
|
hmmm ik hoop dat hij nu écht opstapt.
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar ach, /care. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Lekker vlotte vertaling op NL2. Over naar CNN.
|
Ik zie het nu ja, wat een dom wijf. Ze kan niet eens zinnen maken.
|
Oh ze is nu bij de MaDiWoDovrijdagshow, Noedel! nu!!
|
Citaat:
Fatima: "We hadden het net over WO2 en Adolf Hitler, dus mijn vraag is: zou u nu een oorlogsmisdadiger kunnen vertegenwoordigen?" Bram: "Nou, ik noem geen namen maar er lopen nu ook nogal wat dictatoriale mannetjes rond in de wereld. Maar als ik er geen emotionele verhouding mee heb, dan blabla" Twan aan Fatima: "Had u dan een bepaalde naam in gedachten dan?" Fatima: "Geert Wilders vind ik wel zoals Adolf Hitler...Hij wil dezelfde dingen die Hitler ook wou." Bram: "Als u dat echt vindt, dan neem ik u niet meer serieus." :D |
Ik denk dat de topictitel niet de waarheid is.
|
Citaat:
|
Citaat:
Raymann vind dat dat meisje gelijk heeft :facepalm: Het lijkt me vanzelfsprekend waarom het een domme opmerking is, waarom neemt iedereen het zo op voor dat domme wicht? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Nou Etmakas, dat valt tegen.
|
Citaat:
Maar goed, terug naar Ned2, Mubarak heeft blijkbaar weinig boeiends gezegd, het gaat niet leuk opgevat worden door het publiek. |
|
Citaat:
|
:D Die verslaggever.
"Mubarak made clear he wasn't going anywhere... the mood turned to anger... people started to take their shoes off." |
Ook wel handig, naar een militaire basis trekken.
|
Ah, wat lief, ze zwaaien met de Nederlandse vlag in het publiek <3 Wij houden ook van jullie hoor, Egypte! *eet shoarma*
|
Misbruik heet voortaan 'uit de hand gelopen blijken van affectie' :D:D:D
Aldus een beschuldigde pastoor :D |
Citaat:
Ik ben voor de herinvoering van het woord verkrachting, trouwens. Ik vind het altijd teleurstellend hoe weinig je dat hoort. |
Nieuwsuur heeft echt de meest brakke regie. Allemachtig, geluid en beeld en filmpjes vallen telkens weg (N)
|
Het meest bizarre vind ik nog steeds de opklap-Ferry.
|
Jeuzes, er is een man van 440 kilo op TV, die zijn buik gebruikt als aanrecht/eettafel. :|
edit: Oh nee, ze zijn nu aan het schoonmaken tussen z'n 'plooien'. :'( |
Ik vind verjaring van misdaden echt een stompzinnige regeling, waarom is dat eigenlijk?
|
jaaaaaaaaaaaaakkes trimm waarom kijk je dat.
|
Citaat:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:01. |