![]() |
Shooter zonder zombies w/e
Iemand? :) Ik haat dat jumperig gedoe, gewoon een goeie shooter van een oorlog ofzo! (Zoals Battlefield 2)
Dank Noeleke |
bad company.
|
Citaat:
|
CoD4
|
Citaat:
Complete lijst: CoD 4 Borderlands Battlefield 2 BF 2142 MoH Airborne Halo: Combat Evolved (MP is nog steeds tof, maar ben serial kwijt..) Far Cry 2 SWAT 4 ========= Black ops, Bad Company en Crysis kan mijn PC niet zonder haperen aan.. Nog andere FPS games die ik móet spelen? (Van de bovenstaande vond ik Borderlands, Halo en SWAT de beste) |
painkiller. (y)
|
Battlefield Vietnam, Darkest of Days, Bad company 1, of kon die niet?
|
Citaat:
Thx! |
Valve heeft ook nog een leuke shooter, Team Fortress 2. Is een team-based Class-based shooter, leuk om te spelen, als je er van houdt. Is weer eens iets anders. Kost 20 euro, maar dan adviseer ik je eerder om gelijk de hele orange box te kopen voor 30, krijg je gelijk heel Half-life 2 en het zeer geniale Portal.
Ook kan je Monday Night Combat op Steam halen. Is een third person shooter game met wat elementen die doen denken aan DotA. Maar ik lees dat je het liefste oorlog shooters wilt, Bad Company is zeker aan te bevelen. Ook is Valve's Day of Defeat: Source wel aan te bevelen. |
Citaat:
|
Ik wilde TF2 ook adviseren maar als je CoD4 al niet kan draaien is TF2 met de huidige hoeveelheid content ook te zwaar voor je pc.
|
Citaat:
En wat mij betreft mag het zowel MP als SP zijn, allebei gaaf (Y) |
Citaat:
|
Citaat:
Zijn er trouwens nog manieren voor BF2 om hem goed draaiende te krijgen op Vista? Want ik heb het spel gespeeld, maar moest hem terugbrengen omdat hij steeds crashte.. -O- |
Je kunt ook gratis online games als Warrock en Combat Arms proberen. Houd dan wel rekening met hackers en voordeel voor betalende spelers.
|
Doom. Duke Nukem, Half-life
|
Citaat:
|
Citaat:
Het rare ervan is dat hij dit dus willekeurig doet, soms midden in mn eerste game (10 minuten) en soms doet hij het spellen lang niet en kan ik zonder moeite 3 uur spelen.. Ik speel niet vaak SP, maar volgens mij doet hij het ook alleen bij MP. Misschien iets met Punkbuster? Of ligt het misschien aan de cores? (dat ik hem met 1 core moet draaien?) Noeleke. |
maak eens een screenshot van je dxdiag, hoofdtab en display tab
start > run > dxdiag Dan weten we meteen meer over je systeem. |
bulletstorm; bam!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:13. |